2 Kasım 2009 Pazartesi

Bende Kürk Yelek Diktim



Bloglarda gördüklerimden acayip etkileniyorum. Normalde bana hadi dikiş dik, el emeği bişeyler yap deseler.. ııı ııh derdim:) Annem bu yüzden benden çok yakınırdı. 'Bir iğne bile takmadın' derdi! Şimdi benim bişeylerle uğraştığımı gördükçe şaşırıyor. Hayretini de şöyle dile getiriyor' Nasıl oldu da iğne batar oldun?' diye kendince seviniyor:) tek kızdığı sürekli elime bişeyler alıp geldikçe, evin kalabalığı yeter bide sen ıvır zıvır getiriyosun, bıktım diye yakınmak oluyor.
Neyse hafta sonu kumaş pazarına gittim. Konya'da yaşayanlar Bursa Kumaş Pazarını iyi bilirler, birçok çeşit kumaşın bulunduğu kocaman bir dükkan. Hangi kumaşı alacağımı şaşırdım. Deriler,polarlar,süetler,kadifeler,şifonlar, vs. aralarında kayboldum. LaCheen arkadaşımızın blogunda gezinirken ne güzellikler gördüm anlatamam, gidin sizde bakın. Buarada kendisinin güzelliğine de maşallah demeden geçemiycem. Tarzı, yüzü ve yaptıkları çok hoşuma gitti. Hemen kolları sıvadım, onun blogunda gördüklerimden kafamda bişeyler canlandırdım. Gittim, yukarıda gördüğünüz kumaşları topladım geldim eve :) Annem çıldırdı tabi....
Öncelikle mutlaka şu leopar desenli tuniği görmelisiniz, eğer şifon olmasaydı hemen dikip giymek isterdim. Aklımın bir köşesine yazdım, bahara doğru dikicem inşallah.. LaCheen'in blogunda gördüğüm şu kürk yeleğe bayıldım. Terzi komşuma kestirdim( kesme konusunda kendime güvenemedim, kalıbımda yoktu kumaşı mahvetmek istemedim), önce elimde sonra birleşme yerlerini makinada diktim. Kol ağızları ve kenarlarını belli olmasın diye elimde diktim. Lafı çok uzattım işte fotoğrafları------->

Kumaşım az geldiği için boyu biraz kısa oldu, oyüzden kenarına artan yerinden 5cm genişliğinde bant diktim. Bi giyindim bakıyorum bakıyorum LaCheen'in kürk yeleği gibi değil bi demode görüntüsü var gözümde.. Aman bi baktım yakasını normal yelek gibi kesmişiz. İyi ki sağından solundan ekleyecek küçük parçalar çıktı. Onuda yakayı düz kapatacak şekilde ekledim ve bittiiiiiiiiii. Nasıl sıcak tutuyor. bu dikişine iyice alıştım:) Krem trikodan, salaş bir yelek dikiyorum( elimde)

Çok konuştum, işimin başına dönüyorum.....

11 yorum:

sevil dedi ki...

Harika,ellerine sağlık.Blogunun adını yetenek-lisin olarak değiştir bence.

sesiber dedi ki...

helal sana, çok güzel olmuş. çok ta yakışmış. astarlamamışsın sanırım. içine cart renkte bir de astar yapsana.

Betül Özbir dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık ayrıca keçeleme boyunlukta süper..

Laçin Tenel dedi ki...

Güle güle giy, çok hoş olmuş gerçekten.

Adsız dedi ki...

güle güle giy çok güzel dikmişsin hem de çok yakışmış..kürk moda mı oldu çoktandır çarşı pazar dolaşmadım:) laçine de baktım o da şahane olmuş

nazardeğmesin07 dedi ki...

Çok güzel ayrıca yakışmışta sana ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş. İyi günlerde giyin.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

sevil; yorumunuzla beni şımarttınız, çok teşekkür ederim.

sesiber; senin yorumlarının benim için ayrı bir yeri var, beğenmene çok sevindim. içini çok kalın olmasın diye astarlamadım. Ama feci sıcak tutuyor 1 tanede uzun kollusunu yapmak istiyorum onu astalayıp mont şeklinde giymeyi düşünüyorum. Bakalım vakit bulabilirsem.

meraklıbeti; her iki çalışmamıda beğenip yorum yaptığınız için teşekkür ederim.

Lacin; senin kürkünün yanında benimki çok sönük. Kesinlikle seninkisi harika.

eylulbahcesi; walla modamı bilmem ama Laçin'in üzerinde görünce vuruldum. Normalde leopar, kürk gibi şeyleri sevmem ama Laçin'in güzelliğiyle diktiklerini görünce bende merak sardım:)

nazardeymesin07 ve mahperi; çok saolun yorumlarınız beni azimlendirdi ve mutlu etti...

siyah inci dedi ki...

bende bende bende çooooooooook beğendim ellerine sağlık bi ara banada yapalım :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

merhaba
bende dün baktım tüylü kumaşlara yelek için sonra vaz geçtim.duruşu ve dikişin çok güzel bende almaya karar verdim bu sene kürk yelek çok var.
iyi günlerde giy.

Unknown dedi ki...

Canım bravo sana..harikasın .
çokta yakışmış.
öpüldün şekerrr....