2 Kasım 2009 Pazartesi

Islak Keçeleme Boyunluk


Nedret ablanın güzelim şallarını gördükten sonra, artan yünlerimle boyunluk yapacağımı söylemiştim...Onunkilerin yanında bir hiç ama yayınlamadan edemiycem. Boyunluğun tek kusuru kısa oluşu, inceliği filan tam oldu fazla kasmıyor boynumu.
Hatta hafta sonu arkadaşımın bir işi için dışarı çıktım. Duş alıp çıkınca,ardından soğuda alınca boynumu feci üşütmüşün. Öyle ki dönmüyor bile:S
Hemen Boyunluğu sardım, okadar sıcacık tuttuki 1-2 saat sonra boynum normale döndü.




Velhasıl; elim kadarda olsa işime yaradı:) Oyüzden olacak ki görmemüş gibi bir sürü fotosunu çekip, buraya ekledim...







Benimkisi tamamen baştan savuşturma gibi, siz asıl nedret ablamın boyunluğunu görün.. buyrun tık tıkk

5 yorum:

gulseyhan dedi ki...

cok sık duruyor elınıze saglık

sevil dedi ki...

Nedret Abla gibi olamayız ama bu da çok güzel olmuş,kısa gibi de durmuyor,eline sağlık.

Nedret dedi ki...

Ay kızııım, ne demek ayol, sen daha âlâsını yapmışsın.Hârika olmuş billahi.Hem de rengarenk, canlı canlı.Bayıldım inan.Durma devam et.Gençsiniz sizler,çok daha güzellerini yaparsınız.Tebrik ederim.Sevgiler.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ayyy ayy çok gaza geldim:)
canım nedret ablam, emin ol sen benden daha gençsin.. Senden feyz alıyorum her konuda.. İlk keçe yapmaya başlarken nasıl başını ağrıtmıştım. Bıkamadan sorduğum soruları cevaplamıştın. Çok saol ablam, kocaman kucaklıyorum seni..


yorum yapanlara da ayrıca teşekkürlerr

Nedret dedi ki...

Yok kızmadım.Niye kızayım ki? Yalnız onlar beni link verdin diye senin yazını yayınlamayabilirler belki.Dolaylı yoldan sitelerine girmeye çalıştığımı zannetmezler inşallah.Sevgiler.