6 Kasım 2009 Cuma

Triko Salaş Yelek


Salaş yeleği bilmeyeniz yoktur. Kimisi şaldan kimisi penyeden bu yeleği kolayca kesip giyiyor.Yanlız benimkisinde ki fark 3 adet parçadan bu yeleği yapmış olmam. (Böyle yapmamda ki sebep bazı aksiliklerden dolayı kumaşımın parçalara ayrılmasıydı) Neyse herşeye rağmen salaş yeleğimi parçalardanda olsa diktim. Herkes gibi bende nasıl yaptığımın şablonunu çizdim.

 Bu arada resimlerde çok iyi çıkmadığımı biliyorum, poz verememişim:) Geçen hafta kürk yeleği dikerken birde triko salaş yelek diktiğimi yazmıştım. Yeleğimin başına gelmeyen kalmasa da son hali fena değildi. En önemlisi gören herkes aldığımı sandı:) bende gururla ben diktim dedim! En eğlenceli ve güzel yanıda buydu.
                                                                               Gelelim resimlerde belli olmayan yerlerine! Kol ağızlarını daha sıkı dursun, triko sökülmesin diye tığ ile ördüm. Aynı şekilde yakamı katladığımda ön taraftan belli olacak yerleride tığladım. Sırtımın tam ortasından bir yuvarlak açtım orayıda tığ ile ördüm (bknz. aşağıdaki resim) Alt uçlarınada terzide overlok çektirdim.
                                                                                                                                                    



Bu resimde yüzüm çok kötü çıkmış o yüzden kafa kısmımı çıkarmak zorunda kaldım. Farklı biçimde bağlayabiliyoruz. Ben yukarıdaki gibi bağlamayı, broş ve kemerle bu yeleği kullanmayı çok seviyorum.


 Bu arada dipnot broşu büyükçe bir düğmenin ortasından triko kumaşı geçirdim ve arkasına iğne takarak yaptım.

Çok bişey yapmışım gibi anlattımda anlattım. Aslında 5dakikalık iş, kendim kaşındım triko kumaştan yapmaya kalkınca kestiğim her yeri elimde diktim Allah diktim...

Benden bu kadar herkese mutlu ve sağlıklı haftasonları....

6 yorum:

Nedret dedi ki...

Değişik olmuş.Güle güle giyin.

Ada Deniz dedi ki...

line sağlık çok şık olmuş yeleğin

Seyyah dedi ki...

Buna benzer modelleri çok görmüştüm fakat seninki daha derli toplu daha bi şık olmuş.Benim gibi fazla kiloları olanlar daha rahat kullanacaktır diye düşünüyorum.Ayrıca broş fikrinide beğendim.Ellerine sağlık...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

beğenmenize çok sevindim, nazik yorumlarınız için teşekkür ederim

ufuk-aysaatleri dedi ki...

da incecik güzel olunca çul giyse yakışı. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Güle güle giy....

naki dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerine saglık.
bende şaldan yaptım ama senınkısı çok farklı.. denenmeli :)