18 Şubat 2010 Perşembe

Gelen Kibrit Kutum

Daha önce şu yazımda etkinlikten bahsedip kendi kibrit kutumu yayınlamıştım. Herseyhlerin kibrit kutusuda bana ulaştı. İçerisinden çıkan objeler beni çok mutlu etti.Kutuyu ve içindekileri görünce zevklerimizin birbirine ne kadar uyduğunu fark ettim. Oda bende süslemede tüy kullanmışız. İçerisine koyduklarımızda birbirine yakın şeyler.

                 


İçindekileri numaralandırdım burada olmayan kalp şeklindeki keçe, onuda bi sonraki yazımda göstereceğim:)

1-  Kalp şeklinde Hama boncuklardan yapıp satışa sunduğu broş
2- Gözler (Bende koymuştum son anda geri kutudan almıştım)
3- Pembe ve mavi emzikler, çok şirinler
4- Kelebek şeklinde küpe
5- Zımbalar
6- İnci
7- Keçe kalp ( o burada yok)

Bu linkten hersheylerin kutularımızla ilgili yazısını okuyabilirisniz.

2 yorum:

Benhurum dedi ki...

Canımm ne şeker bir etkinlik bu böyle, güle güle kullanın kibrit kutucuklarınızı;) içindekilerde bir o kadar cici maşaallah:) ve renklerde bir o kadar güzel:)

sibel dedi ki...

canımcım çok güzel bir etkinlikti bu bende katıldım.. kibrit kutum geldi bende yolladım ama yayınlamaya gelince... çocuklardan yardım alıyorum fotoları yayınlamada onlarda bu aralar elime geçmediği için yayınlayamadım. 3 gündür de çok yakın bir arkadaşımı kaybettim cenaze evindeydim,yeni geldim.İnşallah gwelen harika kib. kutumu, ve gönderdiğim kib.kutumu ayınlayacağım.sevgiler.. bu arada annenin ameliyat işini ne yaptın çok merakdayım...