4 Mart 2010 Perşembe

Ceketten Yeleğe Yolculuk

Seneler önce hatta lise sondayken bir kadife ceket almıştım. Çok severek giyiyordum,hiç üzerimden çıkarmıyordum. ama zamanla kolları deforma oldu. Modelini çok beğendiğim için bu sene bordosunu diktirmiştim. Yanlız eskimi de atmaya kıyamsadım. Bakın eski hali bu şekildeydi.


Şimdi yeni haline göz atalım. Kollar çıkarıldı, bir yelek haline geldi. Hareket kazanması için biraz zımbba eklendi.





Küçük bir do it yourself etkinliği,hemde before and after:)) sizde benim gibi sevdiğiniz giyecekleriniz eskisede vazgeçemiyorsanız, onları değiştirip kullanmaya devam edin.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ceketin şekli gercekten cok güzelmiş kıyamadıgın kadar varmış olsun yeni halide cok güzel olmuş sevgi ve mutlulukla giyin canım.

Unknown dedi ki...

Çok iyi fikir. Çok da güzel olmuş.

Unknown dedi ki...

Sevgili Yetenek Sizin, güzel fikir benimde birkaç model ceketlerim var ancak fazla kullanmıyorum bende bir iki tanesi bu şekilde yapayım kot üstünde de çok şık duruyor bu tarz yelekler..

Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

Hobihane dedi ki...

Süper olmuş cnm.
Fikir harika.

Yeşim dedi ki...

Çoook güzel olmuş. Bana da cesaret verdi :) teşekkürler tatlım. Yeni cicini iyi günlerde mutlulukla giy.

umudunmaceraları dedi ki...

Güzel düşünmüşsün yeteneksizin.Sevdiğim kıyafetlerden bende kolay kolay vazgeçemiyorum.

Fashion Mini dedi ki...

çok güzel bir fikir olmuş :) yelek halide çok güzel duruyor:)

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Ah benim ceketimin başına da bu gelse....Çok güzel olmuş arkadaşım. Güle güle giy....

Ada Deniz dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş