22 Mart 2010 Pazartesi

Döktüm Dolabımı

Dök dolabının içini mimi çok eğleneceli bir mim. İçimden bana biri bu mimleri göndersede bende yayınlasam diyordum ki, içimdeki sesi duyan sevgili Sibel'in Hobi Dünyası bu mimini benimle paylaşmış.Kendisine teşekkürü bir borç bilirim:) Çok sevindiğim için; akşam herşeyim ortadayken dağınıklığına aldırmadan malzemelerimin bir kısmının fotoğrafını çektim.



Malumunuz keçelerim. Kalın,ince,el yapımı vs. bi sürü keçe var aslında bu kadar az görünmesine aldanmayın:) Çekmecede ki kalemliğin içinde pastel boyalarım, fıçalarım var. Hobiseverlerin olmazsa olması silikon tabancası ve dikiş ipleri.


buda dikiş kutusu genellikle işleme yaparken kullanıyorum. Darmadağın durumu için üzgünüm.

Pul ve boncukların modası geçenleri:) Diğer taraftada guaj ve yağlı boya temel rrenk paletlerim var.


Bu kutuda sünger  kağıtlı şekiller, pomponlar, boyutlu boyalar, vs. var.


Bunda ıvır zıvır, gördüğünüz gibi herşey mevcut. İşe yarayabileceğini düşündüğüm herşeyi bu kutunun içerisinde biriktiriyorum. Ayrıca ahşap boyalarımın bir kısmınıda burada saklıyorum.


Asıl ganimetler bu kutuda ama poşetlerde olduğundan net görüntü çıkmamış. Kurdelalar, parça değerlendirilmeyi bekleyen kumaşlar, taç süslemede kullandığım tüyler, akrilik taşlar,boncuklar,tüller,fistolar hepsi bu kutunun içerisinde.... buraya yansımayan ama karmaış olduğu için görücüye çıkaramadığım, çok malzeme var ama siz bunları görün yeter.
Sanırım fazla malzemem yok, elimdekileri değerlendirsem yeni malzemeler edineceğim ama vakitsizlik :((

Bende bu güzel mimi aşağıda blogları yazan arkadaşlarıma gönderiyorum.

1. Yelda
4. Sibel


11 yorum:

naki dedi ki...

vayy vayy hobı cenneti :) bayılyırom bunlara bakmayı :)
yenı teman cok şık olmuş bu arada eline saglık.

bahar yorgun dedi ki...

ayy bende bunlara bakarken sizin dolapları eşeliyorum gibi geliyor :)))

TATESAL dedi ki...

harika malzemeler,doya doya kullan arkadaşım,yaptığın güzellikleri bizde görelim....
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sevgili Yetenek sizin, cıvıl, cıvıl renkler incik boncuk bu mimi bende çok sevdim.

Bu sayede sizin hoppy bahçenize girmiş oldum. Üretkenliğinizle kim bilir neler çıkacak bu güzel bahçeden.

Boncuk boyalarının yanında ki yeşil aleti merak ettim o nedir. Bizlere de gerekebilir belki :)


Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın....

YETENEK-SİZİN dedi ki...

naki'm: senin dikiş cennetinin yanında hiçbişey bu!

Bahar: aynen bende öyle hissediyorum.

tatesal: benim için büyük bir memnuniyet, aynı şekilde bizde sizinkileri görmek isteriz.

Evmin İncileri Belgin: sanırım o görünen makas, öyle özel bir alet edavatım yok:)) Çocuk makasları var ya onlardan.

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Canım arkadaşım beni kırmadığın ve dolabını döktüğün için ben teşekkür ederim, baharın da dediği gibi sanki evinize gelmişim de dolabınızı inceliyormuşum gibi geliyor :) Sende de neler varmış güzelim nelerrrr..

iffetin günlüğü dedi ki...

Hepimiz aynıyız, bizdeki ıvır zıvır kimde var..Cevaplamayı istediğim bir mimdi niyeyse artık:) Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

çok zevkli bunları karıştırması valla harça harça bitmez kolay gelsin..ben çok biriktirmeyi sevmiyorum ama bakcez bende neler cıkacak. en kısa zaman da dökecem zulamı.

pofiş♥ dedi ki...

:)ay canım benim ne mutlu oldum ben bu mime ama benim bu kadar çok malzemem yokki:)

olsun yapıcam ama:)teşekkür ederim

pofiş♥ dedi ki...

:)ay canım benim ne mutlu oldum ben bu mime ama benim bu kadar çok malzemem yokki:)

olsun yapıcam ama:)teşekkür ederim

marifet23.blogspot.com dedi ki...

Aynen benim dolabım oda minicik bir şifonyere sıkıştırdıklarım.Yok böyle olmaz bize bir oda lazım.