31 Mayıs 2010 Pazartesi

Hayalini Kullan, Hobini Göster

Yeni bir etkinlik ile canlanma zamanı geldi diyorsanız Ojeli Parmaklarımla ortak hazırladığımız bu etkinliğimize hepiniz davetlisiniz.

       


Gelelim etkinliğimizin konusuna; belirlediğimiz materyallerle ortaya bir ürün çıkaracağız. Daha sonra katılımcılar arasında yapılan eşleştirme ile birbirimize hediye edeceğiz.

Amacımız; elimizde ki malzemeleri hayal gücümüzü kullanarak nasıl kullanabileceğimizi göstermek.

Etkinliğin Detayları:

Kullanacağımız materyaller:

1- Dal Parçası

 








2- Kağıt Havlu Rulosu












3- Kurdele

 








4- Çengelli İğne








5- Gazoz Kapağı


Nerede kullanacağınızı, nasıl uygulayacağınızı kendiniz hayal edin. İster bir taşın üzerine, ister kumaşın, isterseniz camın üzerine birbirinden güzel ve kullanışlı tasarımlar yapın.Aynı projede yukarıda saydığım bütün malzemeleri kullanmanız gerekmektedir.

Katılacağınızı bildiren yorumlarınızı bana yada Ojeliparmaklarıma iletebilirsiniz. Ayrıca yetenek.sizin@gmail.com ve yesimozdemir@gmail.com adreslerinede mail atabilirsiniz.

Herkese şimdiden kolaylıklar diliyorum.
Etkinliğe Katılım Tarihleri: 31.05.2010 ve 11.06.2010 arasındadır.
Uygulama Başlama Tarihi: 12.06.2010 ve 30.06.2010 arasındadır.
Yapılan Ürünlerin Sergilenme ve Taraflara Ulaştırılması: 01.07.2010-07.07.2010 arasındadır.

Herkesi bu güzel etkinliğimize bekliyoruz.

20 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

hayırlı olsun canım benim
yaz beni listeye
bende düşünmeye başlayayım bakalımmm :)))

Ada Deniz dedi ki...

hepsini aynı çalışmada mı kullanmak gerekiyor?Yani ona göre düşünelim

Stil Direktoru dedi ki...

Bebeğim Yeşo'ya da yazdım vakit olursa yaparım, süper proje güzel ancak nasıl teslim edicez ya kırılırsa dal sonuçta :(

Adsız dedi ki...

Heeeyy bu çok güzel bir fikir...Ama ne yazıkki benim öle becerilerim yok...Yaratıcılık tamam da uygulamaya gelince tıkanıyorum :=(...Bende güzel güzel izlerim yapılanları...

Adsız dedi ki...

çok güzel bir proje hayırlı olsun...bende katılmak istiyorum...şimdiden bişeyler buldum bile.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

celebim: Katıl kuzum ayıp ettin.

ada ve deniz: ada denizim aynı çalışamda kullancaz, ben bile düşünüyom nasıl kullancam die:))

Stilim Direktörüm: sen bulursun bi yolunu, Yeşim sana koli göndercekmiş hehehe

Kitap Delisi Gizem: İzleme katıl sende, amaç eğlenmek


Fiyonk aksesuar: ohh darısı bizlerin başına, hala düşünüyorum

Banuca dedi ki...

Ben de varıııım:) Hepsi elimde var da gazoz kapağı yok, plastik şişe kapakları olmazmıııı:(((

Hilal dedi ki...

Yetenekcim ben de kısmetse katılacağım, kaydımı alın tamam mı:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

hmmm ne olabiliir.. ben biraz düşüneyim bişeyler oluşursa kafamda bildireyim katılacağımı en iyisi:)

umudunmaceraları dedi ki...

hım bende düşünme aşamasındayım .Bir şey bulunca katılırım.Materyalleri bir araya getirip bir bakayım

AŞKIM & AŞKIM dedi ki...

bende katılmak istiyorum gazoz kapağım yok maden suyu kapağıda olur sanırım :)

MAYRI dedi ki...

Bende katılmak istiyorum. Benide not ediniz....
Herkese kolay gelsin.....
<:))

A-H dedi ki...

ne guzel bir etkinlikmis bu bende katilmak isterim ama malesef size ulastirma sansim hic yok tasarladigim seyi, fotograf olsa olurmu?

beyazsepetim dedi ki...

çok ilginç .artık aklımdan çıkmaz nerde dal görsem çengelli iğne kurdela rolo neresine diye düşünürüm bendede hastalık var takıldımı takılıyo aklım .bu aralar dikişden çok yoğunum ama yapabiliirsem katılıcam inş.size kolay gelsin.

Neslihan Duysak dedi ki...

canımmm süper bir etkinlik katılmayı çok isterdim ama günlerdir düşünüyorum çıkmıyor bişeyler.teslim tarihi de tam doğum günüme denk geliyor aslında süper bir hediye olurdu.vaktim de az.yine de biraz daha düşünüyüm ben belki aklıma gelir bişeyler.gelirse listeye yazdırırım gelmezse uzaktan izlerim artık:)))

icimdeki yolculuk dedi ki...

bu materyalerle ne olabilir?? güzel heyecan verici olacağı kesin..

aydilber dedi ki...

BENDE KATILMAK İSTİYORUM...ŞİMDİDEN DÜŞÜNÜYORUM HADİ HAYIRLISI...SAĞOL ÇOK HOŞ BİR FİKİR OLMUŞ

YETENEK-SİZİN dedi ki...

banuca; ablacım bulursun ozmn sen dağlara biçık bak:)) bulamazsan olur tabiki

Hilal'im; aldım kaydını tatlım.

biryasımadahagirdim,devince; bekliyoruz canım, geç kalmayın.

MAyri; not aldım canım.

A-H; sağlık olsun sende de fotoğraf alırız:)

beyazsepetim; Allah kolaylık versin, aramızda görmek isterdim.

alonenes;Kıs sen bişiler bulursun, beklerim bak.

Funda; Bende neler çıkacağını merakla bekliyorum.

aydilber, mutluluk duyarız,ismini not aldım bile...

imez dedi ki...

süperrr... beni de eklermisiniz rica etsem.ben yeni blogculardan acemi sayılırım ama aranıza katılmayı çok isterim.sevgilerrrr...

fiamma dedi ki...

su gunlerde bu kadar materyali bir araya getirecek beyin enerjim olsaydı ben de katılırdım sevgili yetenekciğim ama yok malesef:) oyleyse biz de ne yapacağız heyecanla merakla sizleri izleyeceğiz:))şansınız bol olsun,bakalım neler çıkacak ortaya...