24 Aralık 2010 Cuma

İstanbul'lular İçin Müthiş Sergi

Özden abi ile çok yakın zamanda tanıştık. Hatta ondan burada bahsetmiştim. Kendisi yaptığı şeylerden çok ama çok büyük bir kalbe sahip. 

Neyse lafı çok uzatmayım, Özden abi daha önce bir sergi açmıştı. Şimdi 2.sini açıyor. Sergi yarın akşamdan başlayıp, yılbaşı akşamına kadar sürecek. Yılbaşında sevdiklerinize, kocaman bir dünyaya minik bir bakış açısından kesitler sunmak istiyorsanız; bu sergiyi ziyaret edin ve sevdiklerinize hediye edin. Hem el emeği hemde eşsiz bir hediye olacaktır. Gördüklerinde büyük bir hayret duyacakları için ömür boyu unutamayacaklardır. Hem böyle bir hediyeye kim sahip olmak istemez ki? Hiç bişey almayacak olsanız bile, bu sergide ki eşsiz minyatürleri görün ve Özden abi ilede tanışmadan oradan ayrılmayın...

Yolu Beylikdüzüne düşen herkesi BEYLICIUM AVM'ye bekliyoruz. (Ben yokum tabii:))

Nasıl giderim diyorsanız, aşağıdaki krokiye göz atıyorsunuz;)

Küçük Şeyler için tık tık

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

başarılı bir sergi olacağından şüphem yok bende sayende zevkle izliyorum tatlım sevgiler

Magia da Inês dedi ki...

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s
Brasil ♥♫♫

mandalincikmazi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Yeşim dedi ki...

İstanbul'da olsaydım giderdim. Özden abiye başarılar diliyorum.

Nilgün Komar dedi ki...

aaa gitmek lazım ya ama nasıll :( çalışıyorum ben tühhh