22 Eylül 2009 Salı

Bir Saatin Evrimi

Bildiğiniz gibi sürekli bloga yazı yazan biri değilim. Sadece kendimi oyalamak, kimi zaman serzenişte bulunmak için buraya geliyorum:) Aslında her şey bir yana vakit bulsam aklımda o kadar çok proje var ki ama işten yorgun gelip kendimi yatağa bıraktıktan sonra elim kolum bir şeyler ile uğraşmaya kalkmıyor. Moralim bozuk olduğunda kendimi boncukların,boyaların ve kumaşların renkli dünyasına bırakıyorum. Mavi ile oynarken denizi, yeşille ormanı, sarı ile güneşi hissediyorum. kendimi sahil kenarına atmış kadar keyifleniyorum ve bir o kadarda rahatlıyorum. Çok fazla üretken değilim sadece elimden geldiğince bişeyleri paylaşmak istiyorum.
İşte bugünde,canım sıkıldığı bir gün markette dolaşırken gözüme takılan su bazlı boyaları alarak yaptığım marifetleri göstermek istiyorum. Şahane sayılmaz ama eğlenceli bir çalışmaydı benim için.

Çocukluğumda sabahları okula gitmem için beni uyandıran saati günümüze uyarladım. Saat yılların kiri ve pasıyla sararmış beyazlığını yitirmişti. Biraz ovdum,sürttüm ama baktım ki olmuyor! aldım elime boyayı bir güzel yeşile boyadım, ardından üzerine gelincikler serpiştirdim. Ortaya çıkan sonuç:) Bir before/ after örneğini paylaşmaktan guru duyarım:)


bu öncesi




bunlarda sonrası

Hiç yorum yok: