20 Ekim 2009 Salı

Fimosal:))



Ne zamandır fimo ile uğraşamıyordum. Dün trasfer tutkalı ve vernik alırken gözüm fimolara ilişti. Küçük boy olanlarından yukarıda gördüğünüz 10 rengi aldım. Bu sitede çok güzel takılar ve yüzler çalışan bir hanımı uzun süredir takip ediyorum, baktıkça içim açılıyor bende yapıcam diyordum. Velhasıl besmele çektim işe koyuldum.




Bu kısma kadar sorun yok gibi gözüksede, nasıl birleştireceğimi kesip nasıl kullanacağımı bilemedim:) Sanırım tekniğim yanlış oldu. Ama çok beğendiğim için resimlemeden edemedim. Beceriksizliğim üzerimde yada birden fazla işi aynı anda yapmaya çalıştığımdan mıdır nedir, pek memnun olmadım dünkü çalışmalarımdan.



Fimoları çantama doldurduğum gibi işe getirdim. Sabah otururken 10marifette sevgili aytacraftsın yaptığı bu bebeği gördüm. Bende deneyim dedim. aytacraftın ki kadar profesyonelce durmadı. Emziği ağzında, gözlerini ovuşturan, bacağını kıvıran bir minik bebiş yaptım:)


2 yorum:

sesiber dedi ki...

bak burada çok güzel kullanmış yüzleri.
http://polymerclayetc.com/

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok teşekkür ederim iice inceliycem bu siteyi