29 Aralık 2009 Salı

2010'dan Neler Bekliyorum/z

Herkes yeni yılı kutlamasa bile ondan yeni şeyler bekler (aynı benim gibi). Geçen yılı ya hiç unutmak istemeyiz yada bir daha öyle bir yıl geçirmek istemeyiz. Bu nedenle olacak ki; herkes yeni yılı heyecanla bekler. Sanırım saat 00.00 olunca sihirli bir değnek ile hayatımızın değişeceğine inandırırız kendimizi. Geçmişe bir sünger çekip yeni gelen rakamların bize getireceği uğura ve şansa inanırız.


Ben de yeni yılda neler istediğimi düşündüm ya da hayatımda nelerin değişmesi gerektiğini. Şöle kısaca sıralayıvereyim sizlere, okurken sizde boş durmayın sizde söyleyin beklentilerinizi:))




1- Memuur olmak istiyorum. (yeter be kardeşim, sınavlara hazırlanmaktan bıkkınlık geldi ,nolur bu son olsun)

2- Şöyle pahalı olmayan 2. el araba istiyorum (ayağımı yerden kessin diye).

3- Çok güzel bir tatil yapmak istiyorum(çok yoruldum 2 yıldır tatil yapamadım).

4- Yurtdışında dil eğitimi almak istiyorum(hem yeni yerler görmek için, hem de ing. geliştirmek için).

5- Evlenmek istiyorum:) (baskılardan kurtulmak için)

6- Sağlık, sihhat ve huzurumun bozulmamasını istiyorum.

7- Aileminde dualarımdan nasibini almasını istiyorum.

8- İhtiyaç sahiplerine yardım etmek istiyorum.

Düşüncek olsam oooo neler çıkarırım neler, şimdilik bu arsız kula bu kadarı yeter:)))

Herkesin yeni yılını kutluyorum, umarım herkesin gönlünden geçenler gerçek olur.

5 yorum:

naki dedi ki...

umarım gönlünden geçenler senın olur,güzel bir yıl dileğiyle :)

Adsız dedi ki...

Bende katılıyorum hepsine:))İnşallah hepsi olur:)

sibel dedi ki...

inşallah yeni yıl beklentilerinin gerçekleştiğibir yıl olur.sevgiler

sesiber dedi ki...

Tüm dileklerin gerçekleşir inşallah Küçükgüneşim.
Mutlu yıllar.

ingiltere dil okulu dedi ki...

Herkesn kalbine göre bir yıl geçirmesi dileklerimle