9 Aralık 2009 Çarşamba

Bu Bloglar ve Yazarları Sevilmez mi?

Bu hafta kendi yaptıklarımdan çok, başka başka şeyler paylaştım ve paylaşacağım. Çünkü; yarım yamalak işlerim ortalarda sürünmedeler. Bir yanda fimolar diğer yanda keçeler vs... Ha birde fırsat buldukça ders çalışıyorum.

Gelelim bugünkü konunun özüne! Son 5-6 aydır bloga önem vermeye başladım, çok eski değilim. Ama bu süre zarfında yardımseverlikleri, sevecenlikleri ve içtenlikleriyle gönlümü fetheden insanları saymadan geçemiycem. Bu liste eminim paylaştıkça uzayacak ama içimden şimdi yazıvermek geldi.

Benim sorularıma sıkılmadan cevap yazan, yardımlarını esirgemeyen ve her daim beni yüreklendiren insanlara sanal olarak bir teşekkür yazısı gibi değerlendirelim.

Başlıyoruz;



ZARİFÇE ; anne sıcaklığını hissettiğim yorumlarıyla ve mailleriyle beni kendisine bağlayan, elleri öpülesi ablamı gerçekte tanımayı ne çok isterdim. Herşey için saol Nedret ablam..




Sesiber; yaratıcılığını fazlasıyla konuşturan, yaptıklarını incelikdikçe moda girdiğim, duygularını ve düşüncelerini  en iyi şekilde yansıtan dobra insan, başını çok ağrıttım, herşey için teşekkürler.


Celebi74; ilk konuşmamızda pozitif elektiriğini üzerimde hissettiğim ve hala da öyle devam eden sımsıcak arkadaşıma sonsuz teşekkürler...



Sergun; tasarımın alasını yapan, seviyeli kişiliğini taktir ettiğim yaratıcı arkadaşıma sevgiler...




gönüldenele; Konya' da olan ama bir türlü kendisini göremediğim, samimi arkadaşım fikoma herşey için teşekkür ediyorum.




Stildirektörü; sanırım edoşu bu alemde tanımayan yoktur:)) herkesi sevencenliği ile kendisine hapseden renkli kişiliğe, her konuda bana yardımcı olduğu için sonsuz teşekkürler.


Daha adını yazamadığım ama bana yorumlarıyla da olsa destek olan herkese teşekkür ediyorum. İyi ki paylaşıyoruz iyi ki kaynaşıyoruz...

6 yorum:

Nedret dedi ki...

Tatlı kızım, bu ne güzel bir jest böyle.Seni böyle saygılı sevgili yetiştirenlere selâm olsun.Keşke sizleri 3 sene önce Aksaray'da yaşarken tanısaydım.O zaman buluşup görüşebilirdik.Ne yaparsın?Kısmet işte.

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim.. güzel düşüncelerin için teşekkür ederim.. bu sanal alemde karşılaşmış ama sanal olmayan arkadaşlıklar yaşadığımız için bende çok mutluyum.. daha güzel günleri ve güzellikleri paylaşacağımız günler bizimle olsun inşallah...

sesiber dedi ki...

Kendi bilgisayarımdan nete bağlanamıyorum, oğlumunkinden iKi dk. giripbakayım, dedim. Bu anlamlı jestini gördüm. Sabah can sıkıcı bir olay yaşadım, üzerine seni okumak çok iyi geldi inan. çOK İNCESİN VE BU İNCELİĞİN İLK YAZILARINDAN İTİBAREN KARKEDİLİYORDU. hER ZAMAN ARKANDAYIM,YANINDAYIM kÜÇÜKGÜNEŞİM.
ÇOK TEŞEKKÜRLER

sergun dedi ki...

çok mutlu oldum sevgili küçükgüneş, teşekkür ederim inceliğine. ne güzel şeyler yazmışsın. umarım bi gün yüzyüze de tanışma imkanımız olur. sevgiler..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

inanın yorumlarınızı okurken gözlerim doldu, sizleri kocaman öpüyorum...

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim ben nasıl görmedim ağlatacaksın beni ya güzel gönlüne maşallah öpüyorum kocaman