21 Aralık 2009 Pazartesi

Hediye Gelen Telkariler




Kuzenim Mardin/Midyatta görev yapıyor. Yöreye has telkarilerden bize hediyeler getirmiş. Hele annem için bir yüzük getirmiş harika bana getirdiği set yukarıda gördüğünüz. Midyattan daha önce bir arkadaşımda telkari yüzük getirmişti, kırılacak diye korkuyordum takmaya artık ikisini değiştirip,değiştirip takarım:) Saolsun canım abimmm bütün aileyi düşünmüş, aşağıdakilerde diğerleri için gelenler.


Yengem İçin


Babannem İçin


Ablası için,



Bu broşlarıda öylesine getirmiş. Aslında buraya taşıyamadığım , sitesindede göremediğim bir kaç parça daha var. Mesela bana getirdiği 2li setlerden 3 tane daha getirmiş. Markazit adı verilen modellerden 2 adet yüzük var. Eğer sizde bu güzel el emeği takılara sahip olmak istiyorsanız buyrun sitesi

6 yorum:

Bizim Gibiler dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ama babanne yüzüğüne bayıldım:)

Unknown dedi ki...

Hepsi güzel ancak biazimgibilere katılıyorum babaanne yüzzüğüne bende beğendim :) iyi günlerde kullanın.

Sevgiyle kalın...

sibel dedi ki...

heosi harika ama yengeninkiler favorim güle güle kullansın.Yurdumuzun hr köşesinde ne yetenekli insanlar var.Otelkarilerin hepsi sanat eseri.

embir dedi ki...

ya süperler bende babanne yüzüğü ile yenge takımına bittim...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bizimgibiler; ewet bende babaneminkine göz koydum, utanmasam vasiyetinde bunu bana yaz diyecektim:)))

Belgin; teşekkür ederim canım daha iileri sizin olsun.

sibel abla, evet haklısın telkari sanatı kolay bir iş değil.

embircim; teşekkür ederim yorum bırakman büyük bir şeref.
öpüorum hepinizi

zeynep dedi ki...

Yüzüğe bayıldımmmmm,alttaki broşun aynından bende de var:)Mardin'de özellikle Süryanilerin yaptığı bu telkariler inanılmaz güzeller değil mi..Keşke mümkün olsada gidebilsem... Sevgiyle kullanın....
http://istezeynep.blogspot.com/