28 Aralık 2009 Pazartesi

Keçe Çok Amaçlı Çanta-1-



SATILIKTIR

Malzemesi: Keçe
Ebatı: 23*13
Rengi:Mor
Kapatma Şekli: Cırt Cırt Bant
Kullanım alanı: Portföy,Makyaj Çantası,Ped çantası,Çanta Düzeleyici
Fiyatı:8tl
Almak isteyenler http://yeteneksizin.pasaj.com/ ziyaret edebilir.

NOT: Resimlerin üzerine tıklayarak büyütüp, yakınlaştırabilirsiniz.

Keçeden yaptığım bu çantadan ve diğerlerinden daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Başlarına neler geldiğini de yazmıştım:)  Fiyatını o yüzden düşük tuttum. Çünkü ufak tefek kusurları var.Makinemle bi deneme yapayım dedim ama pekte başarılı olduğum söylenemez o yüzden  diğerlerini terzimde profesyonelce diktiriyorum. Yeni dikiş makinesi alana kadar böyle:) İçime sinmedi ama yinede satışa sunmak istedim. Herşeyi baştan söylemek istedim sonradan memnuniyetsizlik olsun istemem:) Umarım beğenilir.

1 yorum:

naki dedi ki...

ne şirin çanta oolmuş :)
bol satışlar olur ınsallah.