11 Aralık 2009 Cuma

Resim Şöleni - Selmek 1

Selmek; Selçuklu Belediyesi Meslek Edindirme Kurslarının kısaltılmış adı. Çoğu ilde bu tür kurslar var. Bayanları istihdam etmeye yönelik bu kurslarda el sanatları gelişirken insanlar hobilerinide en iyi biçimde yapmış oluyor. Sadece Konya'da Komek-Büyükşehir Belediyesine ve Karmek-Karatay Belediyesine ait olmak üzere 3 tane meslek edindirme kursu var.
Keşke zamanım olsa da bu güzellikleri yapabilsem. Sizler için gittim yerinde resimledim, bunların hepsi bugün açılacak sergi de yer alacak. Ayrıca en altta ki Mevlana resmi henüz bitmiş değil, bittiğinde Şeb-i Aruz törenlerinde Başbakanımıza hediye edilecekmiş.
Selmek ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için; SELMEK





























3 yorum:

Adsız dedi ki...

Resimler harika ah konyam ah memleketim:))

Unknown dedi ki...

ufff çok güzeller.bende resim kursuna yazılmaya çakışıyorum.hanımlar lokaline yazılacaktım kipa yanındaki saatleri pek uymadı.şimdi komek araştırıyorum bakalım.öpüldün canım.sevgilerrr..
şu buluşma işini hızlandıralımmı nedersin. ????

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ewet gönüldenelem hızlandıralım millet anlattıkça içim gidiyo:))
selmek istersen ben yardımcı olurum, komekler doludur ama onun içinde bişeyler yapmya çalışırım canım