13 Ocak 2010 Çarşamba

Beyu Beni Mutlu Etti :)


Daha önce ki yazımda  Beyu maskaramın ucunun koptuğundan bahsetmiştim. Mail atarak kendilerine durumu bildirmiştim. Onlarda bana yeniden bir ürün göndereceklerini söylediler. Bugün işyerime bir paket geldi Ups kargodan, üzerinde Almanya'dan geldiği yazıyordu. Hem çok şaşırdım hemde hayran kaldım. O kadar hızlı davranmışlar ki 3 gün sonra ürünün yenisini teslim aldım. İçinede Türkçe olarak, özenli bir el yazısıyla özür kartı bırakmışlar. Özellikle bu jestleri beni çok mutlu etti.


Maskarayı uygulamadım ama kıvamı, fırçası bu sefer gayet iyi görünüyor.
Firma yetkilisi Christian çok ilgili davrandı. Teşekkür etmek için mail attım yeniden, bana anında dönüş yaptılar. Yukarıda ki jestlerinin beni çok mutlu ettiğini söyledim. Firma da çalışan Türk arkadaşına yazdırdıklarını söylediler. Gerçekten acayip mutlu oldum. Ürün vs. değil beni mutlu eden,gösterdikleri tevazu ve titizlik!
Eğer ülkemizde ki bir firmayla benzer sorun yaşasaydım, eminim kullanıcı hatası cevabını alırdım:))
Benimle ilgilenen firma yetkilisi Christian 'a buradan Almanca olarak bir kaç cümle yazmak istiyorum.Onun jestine karşılık olarak!

Christina for you ;)

Vielen Dank für die Hilfe . Ich bekomme einen guten Job in... Liebe Grüße an die türkischen Freunde.
Tschüss

4 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

valla süper bir olay. Türkiye'de mümkün mü böyle birşey bilemiyorum. Ben hiç kimseden duymadım bir firmanın hatasını bu kadar özenli düzelttiğini. Hem müşteri memnuniyeti hem de senin şurdaki yazın ciddi bir reklam

//SECHHILL\\ dedi ki...

ay sevindim hallettiğine canım
dediğin gibi tr de olsa sanmıyorum yenisini göndereceklerini hatta göndereceğiz deyip bekletirler ve göndermezler =)
güle güle kullan

Hobihane dedi ki...

Süper bi incelik yapmışlar..
Eee müşteri veli nimettir değilmi :)

sibel dedi ki...

Türkiyede olsa sen maskara kullanmayı bilmiyorsun,önce kullanmayı öğren derlerdi.. ee adamlar niye bizden bu kadar ileride işte ispatı sevgiler