18 Ocak 2010 Pazartesi

Bloguma Dair Küçük İstatistikler ve Mim


Arada bir geçmişe bakmak gerekiyor. İlk blog yazmaya 2007' de KÜÇÜKGÜNEŞ ile başlamıştım ama 8-10 yazıyla sınırlı kalmıştı. Daha sonra çalışma arkadaşımla bir blog açıp yazmaya karar verdik, şuan ki blogum. Daha sonra arkadaşım ilgilenmeyince tamamen benim blogum oldu. Yani YETENEK-SİZİN şahsıma kaldı:)
İlk başlarda çok ilgilenmiyordum blogumla. Taa kii bir gün Neduk ablanın yazdığım yazıya yorum yapmasına kadar! O gün o kadar canım sıkkındı ki Nedret ablamın yazısıyla kendime geldim.
Blog olayına ve bişeyler üretmeye nasıl başladığıma gelecek olursak işte orası tamamen can sıkıntısı:) Normalde iğneye ipliği takamam bişeyler yaparken hemen bunalırım, o iş sıkar beni... Eski işyerimde boş vaktim olduğunda 10marifette takılıyordum. İlk o zman blogun ne demek olduğunu öğrendim ve bu işe yavaş yavaş bulaştım. Sanırım benimle aynı kaderi paylaşan bir çok kişi vardır. Şuan yazmaktan o kadar keyif alıyorum ki , post girmeyince eksik hissediyorum kendimi! Bişeyler paylaşmak, üretmek çok eğlenceli bir iş.... 
Lafı uzatmadan gelelim istatistiki verilere!

Blog Açılış Tarihi: 21.03.2009
İlk Yazı     : 21.03.2009 / Ahşap Kutu
İlk Yorum : Sesiber / Kat Kat Katmer Kutum
En Çok Yorum Alan Yazı: Blogger Yazarları Buluşma Etkinliği
En  Sevilen Yazı : Şemsiyemde Sonbahar
Blog Tarafından Düzenlenen Etkinlik: Blogger Yazarları Buluşma Etkinliği
Katılınılan Etkinlikler : 1) Kibrit Kutusu Etkinliği  2) Kartpostal Etkinliği
Katılınılan Yarışmalar : 1) 10marifet Sonbahar Yarışması 2) Rüyanı Anlat
İlk Üyem : Pelin
100. Üye : Bilge ( Linkini bulamadım üzgünüm )
Toplam Yazı Adedi (Geçen Yıl) :114

Yazarken aklıma bunu mime dönüştürmek geldi. Mim içinde şöyle düzenleyim dedim. Maksat blogları tanımak olsun!!!

1- Blogunuzu ilk ne zaman açtınız ?
2- Blogunuzda işlediğiniz konular nelerdir ?
3- Blogunuzla ilgili düşünceleriniz nelerdir ?
4- Blogunuza  yazdığınız ilk yazı/konu nedir ?
5- Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdir ?
6- İlk yorum yazan kişi kimdir ?
7- En çok yorum alan yazınız hangisidir ?
8- Beğenildiğiniz düşündüğünüz yazınız ?
9-Tarafınızca düzenlenen etkinlik? (Var ise)
10- Katıldığınız etkinlikler ?
11- Katıldığınız yarışmalar ?
12- 100 ve katlarında ki üyeleriniz ? (Var ise)
13- Toplam yazı adediniz ? (Geçen yıla ait)
14- Hergün ziyaret ettiğiniz blog yada siteler nelerdir?
15- Blogunuzun size kazandırdıkları?

Evet, sorularımız bunlar. Kural, şart vs. yok! Herkes kafasına göre takılsın, isteyen cevaplasın istemeyen cevaplamasın.
Fakat yine de birilerine gönderelim onlarda şu bloglar olsun:
2) Eminem




Hiç yorum yok: