20 Ocak 2010 Çarşamba

E.l.f , Rosense ve Neutrogena Birkaç Ürün Yorumu

E.l.f ten yaptığım ilk siparişlerim geldi. Korkuyordum gelmez yada geç gelir diye ama öyle olmadı 12.01.2010da verdiğim siparişim 19.01.2010da elime ulaştı. Ürünleri elime aldığımda büyük heyecan içindeydim ta ki arkasını çevirip Made in China yazısını okuyana kadar! Niyetimi bozmayım diyerek hepsini kutularından çıkardım. Bakalım neler düşünmüşüm...

Bu ürünlerin paketteki hali, aslında özensiz bir paket çünkü kozmetik ürünlerin ısıya karşı bozulma, dağılma gibi hassa özellikleri var. Farım kırıldı, şunum bozuk geldi diyenleri şimdi çok iyi anladım. Allahtan benimkiler sağlam gelmiş. Strawberryden aldığım ürünler okadar özenle paketlenmişti ki aynı özeni bundada bekliyordum ama hayal kırıklığına uğradım.

Professional Total Face Brush
Fırçaları pek beğenilmiyormuş! ben aldıktan sonra okudum ama hiçte öyle olmadığını gördüm. Çok fazla markadan üründen anlamasamda bunu sevdim. Herkes kopmasından filan şikayet etmiş, hemen çekiştirdim kıllarını ama çıkmadı, dökülmedi hiç. Acayip yumuşak elinizde oynayıp durasınız geliyor:)


Eyebrow Kit (light)
Bu ürün harika, gerçekten doğal duruyor. Kalemler gibi yapay bir görüntü vermiyor.

 Elf Concealer(Light) ve Elf Eyeshadow(Seductive)
Bu ürünleri henüz denemedim ama kalıcılığı konusunda şüphelerim var. O kadar küçük ve az ki anlatamam. Elime deneme amaçlı sürmüştüm yıkayınca gidiverdi. Normalde mineral ürünlerin özelliğinin kalıcılık olduğunu biliyorum. Pek beğendiğim söylenemez!

                                    
All Over Color Stick (Persimmon)
Bu çok amaçlı ürünün netteki boyu çok büyük. Sakın ona aldanmayın minnacık bir boyutu var. Rengini şeker pembenin aksine hafif kahvemsi seçmiştim. Çok fazla renk vermiyor ama müthiş bir kokusu var. Sürüldüğünde sedefli bir görüntü veriyor.

                                           

Gelelim yüz temizleme işine, uzun bir süre önce set halinde satılan Neutrogena Deep Clean yüz temizleme paketini almıştım. 3 üründen oluşan setin için 1 adet tonik, 1 adet yüz maskesi ve 1 adet temizleme jeli vardı.
Bu 3 ürünüde çok seviyorum. Alkosüz, yağsız ve derinlemesine temizleme diye buna derim.

                                   

Size birde peeling önermek istiyorum. Hafta sonu  alışveriş merkezinde dolanırken Rosense'nin mağazasına girdim. Peeling ürününden deneme için tester istedim. 2 gün arayla yüzüme uyguladım, gerçekten sonuç mükemmel şuana kadar cildime olumsuz bir tepki vermedi. Peelingden sonra yine rosensenin gül suyu ile tonikliyorum. Normalde ne kadar yıkarsanız yıkayın toniklediğinizde pamuğunuzda hafiften kirlenme olurdu fakat bundan hiç olmadı.

Tabi herkesin yorumu ve bakış açısı farklı olacaktır.bunlar benim nacizhane yorumlarım!

2 yorum:

sibel dedi ki...

tatlım güle güle kullan cicilerini denemeden alınca bazen hayal kırıklıkları oluyor.bütün firmalar herşeylerini çinde yaptırıyor artık çünkü işçilik maliyetleri oldukça komik.sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım paylaşımın için teşekkür ederim.Aldığımız ürünlere bir sürü para veriyoruz.Yeni alınan ünleri paylaşmak çok faydalı oluyor.Rosense ürünlerinden bende kullanıyorum bende memnunum.
Sevgiler...