12 Şubat 2010 Cuma

Blogunuza Başlık Resmi Ekleme (Header Ekleme)

Header sayfanızın üst bölümünde görünen blogunuzun adını gösteren resimdir. Kısaca benim blogumu açtığınızda gördüğünüz (aşağıdaki) resimdir.


Herhangi sevdiğiniz bir resmi yada oluşturduğunuz bu tarzda ki bir başlığı blogunuza nasıl eklediğimizi öğreneceğiz.
Blogunuzun yerleşim panelinden sayfa ögelerini düzenleme bölümüne geliyoruz. Oradan Üstbilgi kısmının düzenle bölümünü açıyoruz. Bknz. Resim 1


RESİM 1



RESİM 2

Üstbilgiyi yapılandır penceresi açıldıktan sonra var ise mevcut resmi kaldırıyoruz. Daha sonra Resim/ Bilgisayarınızdan/ Gözat a tıklıyoruz. Gözattan resmimizi kaydettiğimizi yeri bularak dosyayı yüklemeye başlıyoruz. Yerleşim kısmında " Başlık ve Tanım Yerine"  ve "Sığacak Şekilde Küçült" kısmını tıklıyoruz.
İşlem bu kadar. Eğer hala başlığınızı düzgün göremiyorsanız şablonunuza uygun ayarları bularak resmi düzenlemeniz gerekecektir. Yada gayriihtiyari paintte büyütüp/küçülterek sorunu çözmeye çalışabilirisniz.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

cnm güzel paylaşımm ben bu ölçüyü bi tutturamıormm malesefff:S yakındaa becerebilirim umarımm headerm böleee gördügün üzere kaldı:D

Bizim Gibiler dedi ki...

Benim için faydalı bir bilgi oldu, uygun bir resim oluşturduğumda deneyeceğim.

M@hPéRÎ dedi ki...

ya harika olmuş bu bilgi.benimkini de sağolsun eşim yaptı ama ben sürekli değişim halinde olduğum için her gün uğraşabilirim bununla :)cevabını bildiğinizi tahmin ettiğim bir sorum var :)standar blogger şekillerinden kurtulmak için neler yapmak gerekir? yani bilsem yapılacak işlemin adını kesin öğrenmeye çalışıcam ama adını bile bilmiyorum :)) hani böle sitenin rengini,şeklini şemaline makyaj yapıyorlar ya onu diyorum :))

Adsız dedi ki...

mrb yetenekli kız 2 gündür senden ögrendim herşeyi cok güzel yazmışın hiç bilgisayardan anlamayan ben bile yaptım.cok teşekkr edrim emegine,ellerine saglık,şimdi gelelim bir ricayada,lütfen bize sayac yüklemeyi ögretirmisin canım,ingiizcem olmadıgı için cok zor oluyor.senin acıklamalı bir tarifini istesm,cokmu abartmış olurum.sevgiyle mutlu kal.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Tuğba's Atelier; karıştırdıkça çok şey öğreneceğine eminim, eminim ki en kısa zamanda sorununu çözeceksin:)
Bizim Gibiler; faydalı olduysam ne ala...
Mahperi; şablonla ilgili bilgi ekledim uamrım işini görür.
selinka; sayaç derken hangisini kastediyorsun. Geri sayım sayacımı, yoksa gelen giden ziyaretçilerin sayacımı?

STYLE M dedi ki...

ay nekadar ugrasmistim iyiki yazdin cok yardimci oldu yakinda ekleyeyim.cok guzel bir bilgi.danke.

Adsız dedi ki...

yetenekli kız mrb.ben ziyarete gelen sayacı işte başka hangi sayac varsa,virüssüz acıklamalı yazarmısın,google dan 2 nur topu gibi virüsüm oldu.bizim gibi acemilerin yapacagı birşey olursa sevinirim.hep ingilizce ve dosyalama filan anlamak zor ama calışıorum.tekrar teşekkürler sevgiyle mutlu kalın.

TADI MAHAL dedi ki...

Bilgilerin için teşekkürler bende blogda yeniyim iki gündür uğraşıyordum sonunda hallettim..

Adsız dedi ki...

mrb.Öncelikle bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.Bende yeni bir blog sayfası oluşturdum ama üstbilgide kısmına yapıştırdığım resimin yarısı görünmüyor.Resimi ekliyorum ama,bende sığcak şekilde küçült yazısı görünmüyor.Nasıl düzeltebilirim onu.

esma dedi ki...

mrb.Öncelikle bu konuda bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkürler.Bende yeni bir blog sayfası oluşturdum ama üstbilgideki eklediğim resmin yarısı görünüyor sadece.Resim ekledikten sonra sığacak şekilde küçült yazısı bende görünmüyo.Yardımcı olursanız sevinirim.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Resmi eklediğiniz yerin hemen altındaki Kaydet butonunun hemen üzerideki "Sığacak şekilde küçült" seçeneğini işaretleyerek halledebilrsiniz. Muhakkak vardır tekrar göz atın olmazsa blogunuzun kod sayfasına girerek headerın genişlik ayarlarını değiştirerek te halledebilrsiniz.