4 Mart 2010 Perşembe

Ayça'nın Dükkanı

Sesiber'in yaptığı güzel işlere bakarken bir öneride bulunduğunu gördüm. Ayça'nın Dükkanından bahsetmiş. Ayça istediğiniz boyutlarda seçeceğiniz keçeleri kargo ücreti ödemeden makul fiyata size sunuyor. Üstelik elinde kalın ham keçelerde mevcut fakat pasajında onları göremeyebilirsiniz. Bana 2 farklı renk göndermiş saolsun. Özel sipariş açtırıp istediğiniz ürünleri alabillirsiniz. Mesela ben 6 parça değilde 8 parça aldım, kendisi benim için özel sipariş açtı.

Neyse sözün özü artık keçe arama derdine son.... Ayça size bir klavye kadar yakın:))

Pasajına bir tık

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bende dün inceledim biraz.renk seçenekleride güzel.şiddetle kırmızıya ihtiyacım var benimde zira burada bulamadım.Bende düşünüyorum almayı.canım sabahki mesajına bayıldım.kart seni nekadar mutlu ettiyse o sıcacık mesajında beni öyle sevindirdi.şu aralar çok yoğunumda biraz soluk alınca ayarlayalım inşallah görüşmeyi.öpüyorum seniii

Ayca Karaoglan dedi ki...

Çok ama çoook teşekkür ederim blogunda keçelerini ve pasajımı paylaştığın için. Güzel günlerde kullan keçelerini. Sevgilerimle, Ayça

Banuca dedi ki...

Bu adresi kaydettim. Buralarda bulamayacağımı düşünüyordum zaten, iyi oldu, sağol...

Adsız dedi ki...

Pasaja giriyorum fakat siteyi tam anlamiyla.goremiyorum hicbiryerde keceyle ilgili birsey yazmiyor.. reklamlar var.. nasil inceleyip satin alabilirim? ?