8 Mart 2010 Pazartesi

Depremi Bilen Adam

Daha önce duyanınız göreniniz var mı bilmiyorum ama deprem tahmini yapan ve bu konuda ciddi araştırmalar sunan biri var. Adı Kadir Sütçü. araştırmalarını hava tahminleri ve evine kurduğu karınca kolonilerine bakarak yürütüyor.


Kadir Sütçü' nün söylediklerine inanlarda var inanmayanlar da fakat ortada bir gerçek var adamın tahminlerinin doğru çıktığı.Sitesini inceleyip tahminlerine göz atmanızda fayda var. Hele ki deprem korkunuz varsa!!!
Bu konuyu neden mi ele aldım; Elazığ depremi tahmini doğru tutturduğu için....
Ayrıca deprem de vefat edenlere Allah rahmet eylesin, arkada kalanlara da sabır...

Kadir Sütçü'nün Türkiye Deprem Tahminleri İçin Tıklayınız
Tahmin Yöntemlerini Öğrenmek İçin Tıklayınız

4 yorum:

Yeşim dedi ki...

Kadir Sütçü adını duymamıştım. Birazdan sitesini incelemeye gidiyorum.
Allah sabırlar versin oradaki insanlarımıza. Onların acısının yanında şimdi kadınlar gününün de bi anlamı kalmıyor ama günümüz kutlu olsun.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ilginç?? kadınlar günümüz kutlu olsun

DenDen dedi ki...

Kadınlar günümüz kutlu olsun canım,
bugün okulda bahsedildi Kadir Sütçüden bende sitesine bakacaktım

balböcükleri dedi ki...

kadir sütçü benim öğretmenimdir.o yıllarda hiç böyle merakları olduğunu bilmiyordum.yıllar sonra tv de görünce şaşırdım üsteli tahminlerinin doğru çıktığınada.evindede karınca besliyormuş