24 Mart 2010 Çarşamba

Mutlu Olalım Etkinliği İçin Süpriz

19 Şubatta duyurusunu yaptığımız Mutlu Olalım çocukları etkinliğimize tam tamına 29 gün kaldı. Etkinliğimizin çıkış noktası kibrit kutuları idi, sonra kutucuklar olarak devam etti. Kimimiz kendi hazırladığımız kutuları, kimimiz de kibrit kutularını süsledi. 10marifet aileside bizlere destek verdi.
Güzel ve dayanışma içinde bir etkinlik oldu. Hem sevindik hem sevindirdik.

Sevgili Fiammacığım bu etkinliği düzenlediğim için bana hediye paketi göndermişti, ne kadar mutlu olduğumu anlatmıştım yazımda... Neler nelere vesile oldu.

Etkinlik duyurusunda bir süprizim olacağından bahsetmiştim. Süre azaldığı için süprizimden bahseetmeye geldim.


23 Nisan da bir aksilik çıkmazsa İzmir'e çocuklarımızı görmeye, hemde ellerimle hediyelerimi teslim etmeye gideceğim. Gitmişken çocuklarımıza yada Özlem hanıma bir çekiliş yaptıracağım ve ismi çıkan kişiye elimden geldiğince bir paket hazırlayıp göndereceğim.
Süpriz dediğim için hediyelerle ilgili bilgi vermeyeceğim. Ancak gönderdikten sonra fotoğraflarını yayınlayacağım.

Çekilişimize kimler dahil olsun diye çok düşündüm. Normalde ilk yazımda, blogunda duyuru yaparak  destek olanları da süprizin beklediğini söylemiştim. Fakat, bu seferde el emeğiyle, bişeylerden ödün vererek kutu hazırlayanlara haksızlık olabileceğini düşündüm. O yüzden çekilişi Özlem hanımın eline ulaşan paketlerin arasından çekmenin mantıklı olacağını düşündüm. bu arada 10marifetten katılıp, blogu olmayanlar da bu çekilişe dahil olacak. Ama takdiri sizlere bırakıyorum, benim için fark etmez sizler ne derseniz onu yapacağım.

Hem blogumda ilk kez hediye vermenin heyecanını hemde bunu güzel bir olaya dayandırmanın mutluluğunu taşıyacağım.

Şimdi süpriz çekilişle ilgili önerilerinizi bekliyorum kızlar...

Bu arada hem çekilişe katılmak için hem de etkinliğe katılarak mutlu olup,etmek için son 29 günümüz kaldı.

10 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canım çok güzel düşünmüşsün :) Üstelik çok da adil kimsenin itiraz edeceğini sanmıyorum.

Unknown dedi ki...

Çok yerinde olur. Sevgiler....

Işıl Işıl Günler dedi ki...

ben de blogluyum artık küçükgüneşim:) arkadaşlara da katılıyorum:)

Işıl Işıl Günler dedi ki...

ben de blogluyum artık küçükgüneşim:)
ve arkadaşlara da katılıyorum:)

Banuca dedi ki...

Canım, sevgili Özlem hanıma ve bütün çocuklara ve o çocuklara destek veren heeerkeze sevgilerimi ilet olur mu... Böyle güzel bir olaya bizi de kattığın için seni de sevgiyle kucaklıyorum.

Banuca dedi ki...

Canım, sevgili Özlem hanıma ve bütün çocuklara ve o çocuklara destek veren heeerkeze sevgilerimi ilet olur mu... Böyle güzel bir olaya bizi de kattığın için seni de sevgiyle kucaklıyorum.

Nilgün Komar dedi ki...

güneşim özleme ve çocuklarıma çok selam söyle.. hepsini çok seviyorum.. unutma tamammı benim için..

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar arkadaşım,
İzmir' de seni görmek çok güzel olacak hepimiz şimdiden çok heyacanlıyız ben öğleden sonra size katılabileceğim umarım tanışma fırsatımız olur...
Sevgiler.......

mutluolalim dedi ki...

Sevgili yetenek-sizin;

çabandan,desteğinden ve sonunda da bizi ziyaret edecek olmandan dolayı çok çok mutluyum,

hepinizi tanıyacak olmaktan dolayı çok memnunum,heyecanlıyım;çok güzel olacak...

keşke hepinizi görebilecek olsam, yine de gönüllerimiz bir..

gelemeyecek olanlara da sevgilerimi yolluyorum, çocuklarımızdan size öpücükler alıp göndericez: )

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Aslında ne büyük hediye bu çocuklara yardım edebilmek. Ama senin büyük yüreğin yardım kampanyasına katılanarada bir çekilişler hediye vermek. Ne güzel düşünmüşsün.

Umarım bu çabalarınla çocuklarımız sevinecek. Bende bu duyuruyu oğlumun okuduğu ana sınıfındaki tüm velilere duyuracağım. ne toplarsak kardır. elimden gelen ne varsa yapmaya çalışacağım. SEvgiler.