12 Mart 2010 Cuma

Origami Kutularım

Mutlu Olalım'ın etkinliğine ev sahibeliği yapmama rağmen kendim birşey yapamamıştım. Kutularımı hazırlanmaya niyetlendim. Kibrit kutusu bulamadığımdan kendim yapmaya karar verdim. Etkinliğe katılan diğer hanımlar gibi. Elyap blogunda hem kendi yaptıklarını hemde buldukalrının şablonlarını yayınlamış.
Oradan arakladığım şablonları işyerinde a4e renkli çıktı alarak denedim. Bunları kesmesi biraz gıcık,yoksa yapması çok kolay. Şablonlarını Elyapın blogunda ki linklerden indirebilirsiniz.

Bu kutum süpriz:) Bakın içinde bir tavşan ailesi var. Onları kutunun önündeki minik yuvarlaktan izleyebilirsiniz.


Ama ben çocuklara bunları yapmadım. Ne yaptığımı daha sonra yayınlayacağım. Şimdilik bunlarla yetineceğiz.

Ayrıca şablonumda değişiklik yaptım. Hayatımda ki herşeyi değiştirmeye karar verdim. Blogumu bile:)) Geniş geniş,ferah ferah yazı yazıp,resim yayınlayacağım.

2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık canım.. benimde kutular hazır iki bölüm yaptım kızlar ve erkekler diye 10ar tane
kızlarınkiler doldu bile ama erkekler için bişiler arıyorum kibrit kutusuna sığacak :))

Yeşim dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Bende hazırlık içindeyim keçelerle bişeyler yapmaya çalışıyorum çocukları mutlu edecek :)
Verdiğin kararı uygulayacak kadar güçlü olmanı diliyorum.