1 Nisan 2010 Perşembe

ETS'den Aldığım Son Ürünler

ETS'nin kampanyası bitmeden 2 sipariş daha verdim.  Birini arkadaşıma, diğerini kardeşime ama hepsini ben kullanıyorum. Özellikle Hediye setinde ki kokulara bayıldım. Hediye setlerimde ki kokulardan biri Position Of Love diğeride Blackberry idi. Ben ikisinide sevdim, Position Of love benim tenime daha iyi gitti. Diğeri hafif şekerli.

Bunlar beraber aldığım ürünler ise;



Antibakteriyel jelini sevdim, onu aldım. Hatıralar kolonyasını denemek için aldım, idare eden bir kokusu var. Sabunlarını açmaya kıyamadım. Daha önce ki siparişimden de hatırlarsınız yumuşak yapılı,sert görünümlü güzel sabuna benziyor demiştim.

Hediye setinde ki kokuları kullanıyorum kremleri ise; hediye ediyorum :)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Yetenek sizin, iyi günlerde kullanın canım. Aslında benim de eksiklerim var tamamlamam gerekiyor birde ben göz atayım ETS ye.
Mis kokulu günler diliyorum. Sevgiyle kalın...

Stil Direktoru dedi ki...

Güle güle balım da altta çok boşluk kalmış yazında htmlden silsene boşlukları

Atolyekedi dedi ki...

Güle güle kullanın.

Nedret dedi ki...

Güle güle kullan tatlım da kimse umursamadı peçeteleri:)))Sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

Bende peçetelerimin fotoğraflarını yayınladım. Sizin peçetelerinizide merakla bekliyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Bir an heyecana kapıldım neredeyse sizinle ilgili bir yazı yazıyordum blogumda ama öncelikle sizden izin almam gerektiğini hatırladım.KPSS günlüğü isimli blogunuzu çok beğendim, izin verirseniz blogumda bu güzel blogdan bahsetmek istiyorum.

Adsız dedi ki...

ben de aldıklarımdan mutluyum yalnız son siparişimle seçtiğim blackberry den nefret ettim ben yaa...hayatımda hiç bu kadar berbat bir koku almamıştım:)) bana mı öyle geliyor anlamadım alanlardan kimse kötü yorum yazmamış...kokusu yüzünden görüntüsüne bile dayanamıyorum çöpe atıcam sanırım :)