21 Nisan 2010 Çarşamba

Güzelleşmek Uğruna Çekilen Çile Kutsaldır!

Elma sirkesinin çıkan sivilceleri kuruttuğunu, ciltte ki lekeleri yok ettiğini hatta rengini bile açtığını okumuştum KK'da. Uygulamaya başladım. Bir haftadır geceleri sürüyorum, gerçekten sivilcelerim kurudu.
Dün duştan çıktım, yatmadan yüzümü sirkeleyim dedim, sürdüm sirkemi. Bir de bana küsen kaşlarıma sarımsak sürdüm,trşu kıvamına geldim:) bir kaç dakika sonra yüzümü yıkadım ve krem sümek için aynaya yaklaştığımda birde ne göreyim.
Bu yüz bana ait olamaz dehşetine kapıldım. Yüzümün sirke değen her zerresi kıpkırmızı, resmen yanıyor. O anda aklımdan geçen senaryoların hadii hesabı yok. Bir süre sonra cayır cayır yanmaya başladı. Gece yanma hissinden uyuyamadım, ıslattığım tülbenti yüzüme kapayarak uyuyabildim. Sabah kalktığımda hemen aynaya koştum ve derin bir ohhhhhhhhhh çektim.
Allahtan hiç bir iz ve kızarıklık kalmamış sabaha.
Şimdi şu resimlere bakın ve bana hak verin. Yüzümün sirkeli hali, sirkesiz hali aşağıda mevcut.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

bu hikayeyi ben ortaokulda yaşamıştım biliyormusun o yanmayı iyi bilirim:)))
ben birde erikle sirke karışımı olarak yapmıştım ama senın gibi uzun surmedı ve ogünden sonra bir daha kullanmadım:)

işe yaraması süper olmuş

Stil Direktoru dedi ki...

Gençkende başıma gelmedi hiç bilmem sivilce leke sorununu ben ki cildim yağlı bebek. Ama sen zaten duru ve güzelsin, hele bu profil fotonu çok seviyorum ben

Hilal dedi ki...

geçmiş olsun, neyse ki geçmiş de sıkıntı vermemiş daha fazla

Nasilgiysem dedi ki...

belki sirkeyi suyla ya da maden suyuyla incelterek kullanmak gereklidir? :/

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ben ve zübeyde(ceyizsandıgı) nasipse 13.30 da cuma günü behçet uz un kantininde olacağız inş.
sabırsızlıkla bekliyorum:)))
30 yakın kutu hazırladık yanımda getireceğim bilgin olsun .öpüyorum

Yeşim dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Biraz sulandırarak kullan bakalım yine böyle kızaracak mı? Çok güzel bir cildin var maşallah :) Bir de ben de bayılıyorum senin bu profil resmine :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, çok üzüldüm Allahtan bir şey kalmamış

Unknown dedi ki...

Elma sirkesini ben de bi ara kullanıyordum kızarıklık yapmadı ama faydasını da görmedim.Birçok formül denedim ama İmex adında bir sivilce kremi sivilceleri geçirmede en etkili ilaç.Doktorum vermişti.

evdebirMELEK dedi ki...

Geçmiş olsun. İlaçlarda böyledir. 100 kere kullanırsın bir şey olmaz 101. de alerjik bir reaksiyona neden olabilir. Bence cildin gayet güzel. İhtiyacın yok böyle şeylere:)

Jaensue dedi ki...

Bencede cildin bebek gibi $ekerim niye gerek duydunki:)Geçmis olsun ben de guneste domates oluyorum of of:)

evli ve cocuklu dedi ki...

Ben her ikisini de beğendim:)) Bakmakla alakalı birşey galiba.Ben iki fotoda da melek görüyorum.Seni çok öpüyorum kendine iyi bak.

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim her akşam yapıyormuydun bilmiyorum ama duş sonrası yaptığın için olabilir
gözenekler açıkken yakmıştır sirke cildini

seyabb dedi ki...

hahaaha hiç güleceğim yoktu turşu sözü çok güzel...
sarımsağı biliyordum ama elma sirkesini hiç duymamıştım deniycem