27 Nisan 2010 Salı

İzmirli Bloggerlarla

Hastane ziyaretimizin hemen akabinde bloggerlarla buluşacağımız mekana gittik. Bayağı kalabalık bir katılımla biraraya geldik.



Hoş sohbetler ve şen kahkahalarla ortamı doldurduk :) Buluşmada bebeğimiz bile vardı..


Benhurum, BeyazkKelebeğim ve ben..

Hobicell, Kelebeğim ve Zeynep ..
Zeynep acayip tatlı ve herkese gülücük dağıtan bir bebek, hepimizin kucağında gezdiği gibi, yan masalarıda dolaştı (:
Herkes çok sıcak ve samimiydi. İzmir'in havasıda öyleydi, hiç yabancılık çekmedik ve oraları çok sevdik.

Kimlermi katıldı, hemen sayıyorum.
1- Mandalin çıkmazı - Yıldız Hanım
2- Hobicell- Afet Hanım
3- Adadeniz - Saadet Hanım
4- Evli ve Çocuklu - Handan Hanım
5- Demeteris - Demet Hanım
6- Hazan Yağmuru- Fatma Hanım
7- Çeyizsandığı- Zübeyde Hanım
8- Örgü Çantam- Hatice Hanım
9- BeyazkKelebek- Selin
10-Benhurum - Ayşen
11- Ağız Tadıyla Yemek- Şerife Hanım
12- Mutlu Olalım Derneği- Özlem, Ezgi ve Meriç Hanım
13- Vee benn
Ben ve Ayşen harici herkes İzmir'dendi. Herşey çok güzeldi. Oradaki sınırlı saatlerim bitmesin diye çok dua ettim ama malesef bugün yeniden Konya'da aldım soluğu :( Yeniden orada olmayı çook istiyorum. Herkese çok teşekkürler.

Az daha unutuyordum. Gördüğünüz cicileri bana gelen hediyeler..

                     Benhurum'dan                                                          Mandalinçıkmazı'ndan

                     BeyazkKelebeğimden                                      Örgüçantam ve Çeyizsandığı'mdan


Bunlarda benim bloggerlara nacizhane hediyelerimdi. İçinde Mevlana şekeri, kitap ayıracı ve keçe broş vardı.

16 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Cok hosuma gidiyor boyle bulusma resimlerini gorunce... Her seferinde keske bu kadar uzakta olmasaydim bende sizlerle olsaydim diyorum. Belli mi olur belki bigun bende orda olurum :)

noyumberry dedi ki...

Anlaşılan çok güzel bir buluşma olmuş..
mutluluğunuz yüzlerinizden okunuyor:)
sevgiyle kalın..

TATESAL dedi ki...

Bu anlamlı etkinlik için sizleri kutluyor ve takdir ediyorum...
Ellerinize sağlık....
Hepiniz harikasınız arkadaşlar...

Hilal dedi ki...

harika bir buluşma lmuş, ne güzel eğlenmişsiniz sevgiler

Bizim Gibiler dedi ki...

Hepiniz çok hoş görünüyorsunuz:)

Yeşim dedi ki...

Oyy canım ya öyle tatlısınız ki :) Sıcaklığınız içimi ısıttı.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Teşekkürler canım geldiğin için, hediyelerin ve varlığın ayrı bir renk getirdi. İnşallah daha da güzel buluşmalara ev sahipliği yapıcaz, her zaman başımızın üstündesin.

Hobihane dedi ki...

Güzel kalpli arkadaşım benim :),ne güzel işler yaptın sen böyle.
Hediyeler harika güle güle kullan cnm.

Necmiye dedi ki...

bayılıyorum ben bu bluşmaya bizler burada cok güzel dostluklar kuruyoruz hemde tanımadan birbirimizi.Bizde buluşmuştuk çok güzel oluyor bu buluşmalar..istanbulda da olsa keske böyle bir buluşma ama yazın tabikii..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Harika bir buluşma ve gün olduğu o kadar belliki..ne mutlu.
Birde bunun üstüne çocuklarımızı sevindirmiş olmanın mutluluğu eklenince söylencek söz kalmıyor.
Emeğiniz ve yüreğinize sağlık.
Ne zaman ihtiyacınız olsa Allahın izniyle burada olacağım.

Stil Direktoru dedi ki...

ne güzel eğlenmişsiniz şekerler istda gelsenize :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Zuzu'm; umarım sende birgün aramızda olursun. Hayatta olduğumuz sürece bu buluşmların sonu gelemz, mutlaka birine denk gelirsin.

Noyumbery; muhteşemdi gerçekten

tatesal; biz teşekkür ederiz, sizlerin desteğiyle oldu..

Hilal: kesinlikle çok eğlendik.

Bizim Gibiler: o sizin hoşluğunuz

Yeşimciğim: O sıcaklık senden kaynaklanıyor, sen sıcak olduğun için bizide öyle görüyorssun ama İzmirliler gerçekten çok sıcakkanlılar.

Hobicell: Canım Afet ablacığım sizlerde bennim için her daim baştacısınız. Asıl ben teşekkür ederim herşey için.

Emine'm: keşke senide götürseydim :)

Necmiye: İst. hep oluyor buluşma, umarım benimde olduğum bir buluşmaya sizde katılırsınız.

Onuncu Köyün Adamı: Sizin hediyeleriniz herkesi çok mutlu etti. Keşke sizde aramızda olabilseydiniz.Tekrar teşekkürler

Stil Direktörüm: İst.da gelicem daha Ank. da gidicem yoğun talep varda :))) fazla ukala oldum ama...

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Çok güzel eğlenmişsiniz bayıldım ve ağlayarak izledim (şu sıralar çok duygusalım nedendir bilmem) yüzlerinizde gülümseme eksik olmasın, sizleri kocaman kocaman öpüyorum secgiler...

Bucanni dedi ki...

Çok güzel bir buluşma olmuş. Bayağıda kalabalık. Ehh bide İzmiri katınca işin içine epey keyifli olmuştur. sevgiler...

demeteris dedi ki...

Gerçekten güzel bir gün geçirdik onca yolu göze alıp geldiğin ve desteğin için sonsuz teşekkürler Nadireciğim. Yine bekleriz. Sevgiler..

mutluolalim dedi ki...

çok çok güzel ve anlamlı bir gündü,
sizler gibi iyi insanları tanıdığımıza çok mutlu olduk..
Hediyeleriniz de çok güzeldi.

Umarım kısa zamanda yine bir araya gelme fırsatı buluruz..