19 Nisan 2010 Pazartesi

Mutlu Olalım Çocuklarını Ziyarete Gidecek Olanların Dikkatine!!!

23 Nisan 2010 günü bende dahil Mutlu Olalım çocuklarını ziyarete gidecek gönüllülerimiz var. Şimdi katılımcılardan önemli bir isteğimiz var malum gideceğimiz yer hastane.. Bazı noktalarda hassasiyet göstermemiz gerekiyor.
O nedenle hastaneye çocukları görmeye gelecek olan dostlarımızın benimle irtibata geçerek yer, zaman , saat bilgisini ve uyulması gereken bazı kuralları bildirmem gerekiyor. Buradan yayınlamama sebebim tam katılımcı sayısını bilip, ona göre organize olmamız.
Etkinliğe kesin olarak katılacakların yetenek.sizin@gmail.com adresine mail atmaları ve gerekli bilgileri almaları önemle rica olunur:)
Ayrıca destek verenler; bloglarında yayınlarsa duymayan, görmeyen kalmaz.
Herkese duyarlıklarından ötürü tekrar teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle

5 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

AtolyeKedi dedi ki...
Canım ben gelemiyorum, keşke gelebilseydim. Ama seni ve gidecek olan tüm arkadaşları kutluyorum.Umarım katılım çok olur.

17 Nisan 2010 22:11

selmatozan dedi ki...
Gelmem maalesef mümkün değil ama kalbim sizinle..

18 Nisan 2010 11:59

Hobicell dedi ki...
Canım iyi pazarlar, diğer buluşayla birlikte ben sayfamda paylaştım, inşallah o gün gelicez ve çocukları sevindidircez.

mandalincikmazi dedi ki...

Merhaba
iyi haftalar canım
3 gün yoktum maillini yeni okudum hastaneye gelen pek yok sanırım o gün 23 nisan olunca bir çok kişinin çocuğu var ve doğal olarak onların töreninde bulunmak istiyor ama ben sayfamda bu yazını paylaşacağım bu konuyla daha çok hobicell ilgileniyor ben o gün çalışıyorum ancak buluşmaya izin alarak katılabileceğim..Görüşmek üzere sevgiler......

Unknown dedi ki...

Sizin güzel çocuklarımızla çekilmiş resimlerinizi sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
Yapmış olduğunuz etkinliğe ve bizlerin de bu etkinliğe katkı sağlamamıza vesile olduğunuza ayrıca teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın...

Stil Direktoru dedi ki...

Helal sana sağlık sorunları olmasa es geçmezdim cano

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ben ve zübeyde öğleden sonra katılacağız. yazını bir kez daha görülsün diye bugün sayfamda tekrar açtım.
sevgiler.

birde derneğin bornoc-va adresni aldım burdan orada devamlı birileri bulunuyormu ve hangi saatlerde.
(fırsat bulursam cumadan önce hediye kutuları ulaştırmak istiyorum olmazsa cuma yanımda getiririm:)))
sevgiler canım kolay gelsin