28 Haziran 2010 Pazartesi

Sözcük Mimi ve Benden Bir Ses

Mimden önce tatilden sonra neler yaptığımdan bahsedeyim. Tatilden döndüğüm gün işyerindeki pozisyonumda bir değişiklik oldu, yeni yerime alışmak için çaba sarf ediyorum. Sabit bi yerim yurdum yok şuan için, aralardayım yani. O yüzden bloga bi süre ara vermek zorundayım. Çünkü; blog okuyacak ve yazacak zaman ve pc bulamıyorum.
Plastik yüzük siparişim var 6 tane onu bile yapamadım, derslerime biraz daha yoğunluk verdim. Bol bol soru çözmeye çalışıyorum, rakiplerimin çoook gerisindeyim. İşyerinde ki değişikliğim çalışmalarıma hız vermem açısından muhteşem oldu, gittiğim yerde ders çalışma fırsatı bulabiliyorum. Bazen sessizce blog okuyorum ama yorum yazamayabiliyorum o yüzden sizlerden çok ama çok özür diliyorum.

Gelelim mimize, mimin adı sözcükmüş. Verilen kelimelerin size neyi ifade ettiğini yazacakmışız. Ojeliparmaklarım beni mimlerde ben cevaplamazmıyım:) Mimi cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum.

1. Felsefe: Kimsenin hakkını yeme, bu dünyanın öbür tarafıda var!
2. Hayat: Kısa ve güzel
3. Çocukluk: Masumiyet
4. Güneş: Tatil, Deniz
5. Gözler: Ruhun Göstergesi
6. Yıldızlar: Ebediyet
7. Güzellik:
8. Sevgi: Şefkat
9. Aşk: Önemsiz
10. Müzik Ruhun Gıdası
11. Dost: Zor bulunur
12.Para: Güzel hayat için gerekli
13.Zaman: Çok kıymetli
14.Erkekler: Hepsi aynı
15. Savaş: Gözyaşı
16. Ağlamak: Hüzün, acı
17. Deniz: Bereket
18. Hayal: Herşeye sahibip olmak:)


6 yorum:

Yeşim dedi ki...

Oyy kuzum gelmiş :) Hoş geldin tatlım. Ne güzel cevaplar vermişsin. Hepsini çok sevdim.

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

tatil dönüşü insan çalışmakda istemez değilmi canım bende öyle oluyor genelde işinde başarılar dilerim mim cevablarıda çok güzel ve anlamlı iyilik sağlık mutluluklar dilerim sevgiler canım

Atolyekedi dedi ki...

Tüm cevaplar çok güzel ama Felsefene ayrı bir bayıldım canım.
Millet harıl harıl çalışıyor canım ya valla Allah kolaylıklar versin hepimize.

Ada Deniz dedi ki...

kolay gelsin sana. Hem tatil dönüşü hem yeni pozisyon hem de dersler işin zor bu sıcaklarda

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim allah zihin açıklığı versin.. az bi zaman kaldı sen rahat ol.. biz sana dua ediyoruz.. yorum falan takma kafana... muck muck muck..
bugün yanımda sybella vardı :) seni andık konuştuk.. atölyeminkedisine de sanada başarılar..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

CAnım her işinde ve derslerinde başarılar inş. gönlünce sonuçlanır hepsi sevgiler öpüyorum,kolay gelsin