7 Temmuz 2010 Çarşamba

Bir Mim Daha

Benim aşkım, aşkım diince aklınıza başka bişey gelmesin Ojeli Parmaklarımdan bahsediyorum. Nedense, bu cadıyı içime bastırasım gelio, sohbetine doyum olmayan, sesinin ahengiyle sizi büyüleyen bi insan.Gece demez, gündüz demez beni dinler, ne yapacağım konusunda bana yardımcı olur.""Doğrunun yanında doğru olabilmek kolaydır, önemli olan yanlışın yanında doğru olabilmektir! " Y.Ö " sözünün sahibidir.


Blog camiasının bana bir dost daha kazandırmasından oldukça mutluyum. 


İçinizden "eee ne yapalım?" dediğinizi duyar gibiyim, Yeşom beni mimlemiş, hazır mim olayına girmeden ona karşı hislerimide döküvereyim dedim.


1. Hangi işleri yarım bırakırsın yada bıraktığın neler var?


Bulaşık yıkamak en nefret ettiğim bi iştir. Birisi sen çekil ben yıkarım dese hiç "yok ben yıkarım" olayına girmem, buyur derim:))


2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?


Allahıma binlerce şükür böyle bir kaybı henüz yaşamadım. Allah dayanamayacağım acılar vermesin.


3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?


Etli ve garip kokan yemekler.


4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?


Uppss, çok özel soru ama cevap vereyim bu sorunun başıda kel kalmasın  HAYIR YOK!


5. Çocukken sevdiğin çizgi filmler?



Red Kit, Şirinler, Heidi, Susam Sokağı(Çizgi deil ama), Tom ve Jerry, Silvester ve Yutmaya Çalıştığı Kuş(adını hatırlayamadım), Sevimli Ayılar, Meyve ve Sebzelerin konuştuğu bir çizgi film vardı...


6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?


Mart 2009da kayıt olmuşum. Onmarifet vesile oldu diyebilirim. Oradaki insanları tanıdıkça blog açma isteğide içimde arttı. Sessiz takiplerden sonra bende bu camiaya adımımı attım.


7. Çok paran oldu neler yaparsın?


 Önce araba alırım, sonra bi Türkiye ardından Dünya turuna çıkarım:)) Tabii ihtiyaç sahiplerinide unutmamak lazım.


Mimi burda noktalarken, Yeşom'a çok teşekkür ediyorum. Cevaplamak isteyenlere burdan kucak dolusu sevgilerimle mimide yolluyorum.

Hiç yorum yok: