15 Eylül 2010 Çarşamba

Bu Bir Yardım Çağrısıdır!

İlk yardım çağrım Türk Böbrek Vakfı'nın Tekirdağ şubesi için. "Her yıl düzenledikleri kermes,yemek ve hatta turlardan elde ettikleri gelirle diyaliz makinası almaya çalışan bir grup güzel insanın çabalarına katkımız olsun isterseniz eğer, bana yazın lütfen. Kermeslerinde satabilecekleri eşyalardan, yemek organizasyonlarında bilet karşılığı çekilişlerinde verebilecekleri hediyeliklerden ve tedavisi süren hastaların kullanabileceklerinden hangisini temin edebilirseniz. En küçük çabanız onlar için çok değerli inanın." Katkıda bulunmak isterseniz acele edin. 30 Eylül son gün. Detaylar için Tülin hanımın bloguna buyurun.

İkinci yardım çağrım 2 yetimin üniversite masraflarını karşılamak için sevgili Fidoş'un başlattığı bir yardım kampanyası. Eğer sizler de bu iki gencin eğitimine destek olmak isterseniz Fidoş'un yaptığı birbirinden güzel  kalplere bir bakın derim. Ayrıca bu kampanya için zaman sınırlaması yok. Ne zaman isterseniz gücünüzün yettiğince yapabileceğiniz yardımlarınızı esirgemeyin bu iki yetimden. Duyarlılığınız için hepinize şimdiden teşekkür ederim :) 
Ojeli Parmaklar' dan alıntıdır.

3 yorum:

Yeşim dedi ki...

Güzel kalplim benim :) Teşekkür ederiz desteğin için. Öperim yanaklarından.

Nedret dedi ki...

İstediğiniz harfleri memnuniyetle yaparım. Fiyatını siz belirleyin. Hangi harfleri, kaç tane ve ne renk istediğinizi ve de adres, telefon bildirin yeter. Sevgiler.

tülin dedi ki...

TEŞEKKÜRLER TATLIM.