21 Eylül 2010 Salı

Dikkat Bu bir Alışveriş Postudur (1)

Her aldığımı buraya yazmıyorum ama internetten alıpta, memnun kaldığım/kalmadığım ürünlerin çoğunu burada yayınlamaya gayret ediyorum. O yüzden kimsenin beni yanlış anlamasını istemem. sizlerinde bilgi sahibi olup,edinmesini yada edinmemesi gerektiğini düşündüğüm ürünlere yer veriyorum! Daha sipariş ettiğim ve gelmeyen ürünlerim var, onlarıda memnuniyetim çerçevesinde yayınlamaya çalışacağım.


Daha önce bu cicileri aldığım siteden size şurada bahsetmiştim. Sağ tarafta gördüğünüz unisex saatleri çok beğendiğim için yaptığım bir alışverişti bu. Bu saatler bu sene çok modaymış millet bu saatleri 2şer 3er tane birden takıyor. Tabi ki ben bu şekilde takmıyorum. Neyse, uzatmaya gerek yok ürünleri anlatıyorum.
***Gördüğünüz gümüş renkli saat gayet şık ama yakından uzaktan göründüğü gibi değil :) Şık durması ayrı konu fakat adiliğini elinize aldığınızda anlıyorsunuz. Eee ne demişler ucuz etin suyu.....
**Renkli son moda saatlerimi daha ayarlayamadım, 2 rengi bi arkadaşıma ait ben pembe ve koyu yeşili kullanıyorum. Çok dikkat çekici ama biri saati sorsa yandınız! Haa bir de su kaçırmamaya dikkat etmek lazım. 2 Tanesini 2 dolaramı ne almıştım.
*Soğuk göz maskelerini de yine arkadaşımla beraber aldık, gerçekten işe yarıyor. Göz çevresini korumada ve canlandırmada bu maskenin etkisi oluyor.

Eğer 1 Tl'cilerde satılan ürünleri daha az fiyata, hemde kargo ödemeden almak istiyorsanız buyrun sizi böyle alalım.

Markafoni'den CHRISTIAN by K&B kampanyasından edindiğim lastik ayakkabılar tam 20 gün sonra elime ulaştı. Markafoninin bu huyunu hiç sevmiyorum çünkü aynı anda yurt dışından verdiğim sipariş bile geliyorda markafoninki gelmiyor! ayakkabıların antibakteriyel özelliği, rahatlığı konusunda ki yazılarına kanıp almıştım ama hiç ama hiç rahat değilmiş, güzelliğine diyecek yok!
Markafoni davetiyesi isteyenler burdan buyursun.

Limango'da görüp araştırdıktan sonra aldığım doğal kişisel bakım ürünlerim. Öncesinde markayı uzaktan, yakından tanımıyordum.
1-  Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi : bu ürünler elime ulaştığında saçlarımı yeni boyatmıştım ve saçlarım yanma derecesine geldiği için acayip bi hal almıştı. Saçlarım o kadar kurumuştu ki resmen bitli kız modunda dolanıyordum. Allahtan imdadıma yetişti çünkü koyu kıvamı sayesinde süper nemlendiriyor saçımı. Benden tam puan aldı.
2- Zeytinyağlı Bakım Şampuanı : Daha deneme aşamasındayım belirgin bi değişim söz konusu şimdilik değil. Olduğunda paylaşırım.
3- Bal ve Süt Özlü Duş Jeli :  Doğal olduğunu düşündükçe güzel güzel sabunlanarak, içiniz rahat ediyor.
4- Zeytinyağlı Yoğun Nemlendirici : Yoğunluğuna pekte katılmıyorum. ETS'Den aldığımız Perfume Jewels'ın kremleri bile daha yoğun! Ama doğal diip sürünüyorum :)

*** Linkler Selesta'nın sayfasında yer alan açıklamalara gitmektedir.
** Limango'ya üye olmak isterseniz de benden davetiye isteyebilirsiniz. yetenek.sizin@gmail.com adresine bi mail atmanıza bakar :)

Bu ürünü netten temin etmedim ama çok memnun kaldım ihtiyacı olanlar değerlendirsin diye yazma gereği duydum. Rosense'nin Nemlendircili Yüz Bakım Kreminin içinde %100 doğal Gül Yağı ve üzüm Çekirdeği varmış. Gerçekten muhteşem bir nemlendirmeye sahip, yapış yapış yapmıyor.
Ekstra bilgi için  tık

Şimdilik bu kadar yeni bir alışveriş postunda görüşmek üzere, esen kalın :)))

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ürünlerini sağlıkla kullan canım saatlerin çok güzel gümüş rengi olup da yakından çok iyi olmadığını bahsetmişsin bir süre sonra sen ona yeni bir kimlik kazandırırsın:)))

ayakkabılara bayıldım diyecektim ki görüntü süper ama rahat değil yazmışsın.

sevgiler canım

Selma Tasarım dedi ki...

İnce saatler güzelmiş, aslında takılabilir birkaç tanesi bir arada. Zaten fiyatı da çok uygun :)

Nilgün Komar dedi ki...

yani o ayakkabılar ki bana göre ayakkabı da değiller sadece kap :) ayak içinde çıkıp gidecekmiş gibi duruyor ve zaten giyenlerde bu hisle yürüdükleri için yürüyüşleri ve adım atış şekilleride bozuk.. bence ev oturmalarında giy gitsin oturduğun yerde anlaşılmaz rahatsızlığı :) muck..

Unknown dedi ki...

rosense in ürünlerini hep görüyorum ve iyi olup olmadığını merak ediyorum. yorumunuz için teşekkür ederim denemeye karar verebilirim. herhalde denemekten zarar gelmez:-)

Yeşim dedi ki...

:) tatlım güle güle kullan hepsini. Saatlerinin renkleri harika, arkadaşın duymasın ben sendekilerin rengini daha çok sevdim ;) Bir de dikkatli ol fazla açılma alış-veriş yaparken :) Öperim tatlı yanaklarından muahh :)

Stil Direktoru dedi ki...

Babetler favorim kuzum hepsini güzel günlerde kullan.