13 Ekim 2010 Çarşamba

Ben Köy Öğretmeniyim

Yeni eğitim ve öğretim dönemi başladı. Çocukların eksikleri tamamlandı. Sıcacık okullarına asfaltlı yollardan gitmeye başladılar. Herşeyleri var. Şanslılar. Fakat ülkemizin her yerinde bu şansa sahip olamayan binlerce çocuk var. Yaşadıkları köylerde bütün imkansızlıklarına rağmen okumaya çalışan çocuklarımız var. Bizim çocuklarımız, geleceğimiz... Ve o çocukları yetiştiren öğretmenlerimiz var. Aynı imkansızlıklarla savaşan köy öğretmenleri. Köy öğretmenlerimizin seslerini duyurabilmek için www.koyogretmeni.com adlı bir site kurulmuş. "Köy Öğretmenlerine Yardım Sitesi köy okulları ve öğretmenlerine adanmıştır. Kişisel bir girişimdir. Hiçbir parti, siyasal oluşum, örgüt, kurum yada kuruluş ile bir bağlantısı yoktur. Sitenin tek amacı köy okullarında hizmet veren öğretmenlerimizin seslerini internette duyurmaktır." Ben de seslerine ses olmak, sizlere duyurmak istedim. Sitede iller bazında ihtiyacı olan köy okullarını ve ihtiyaçlarını bulabilirsiniz. Daha önce Okulumuza Tuvalet projesinde sesimizi duyurabilmiştik. Gelin birlikte çocuklarımıza, geleceğimize sahip çıkalım. Onlara elimizi uzatıp yalnız olmadıklarını hissettirelim. Bu güzel vatanın güzel çocuklarına sırtımızı çevirmek, görmezlikten gelmek yerine onlara destek olalım. Şimdi bir olmak zamanıdır. 


( Alıntıdır- Ojeliparmaklar)

2 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canımmm destek olduğun için teşekkür ederim sana :) Duyarlı kuzum benim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım hemen yayınlıyorum bende. yazınıda facede paylaşıyorum. teşekkürler gönlügüzelim.