14 Ekim 2010 Perşembe

Leyla ve Aşkın Gözyaşları

Aşkın Gözyaşları okunması gereken; Hz.Mevlana, Şems ve Allaha duyulan aşkı anlatan güzel bir kitap. Elif Şafak'ın aşkıyla benzerlikler var. Hatta bir arkadaşım şöyle bir yorum yapmıştı" Ahmet Ümit'in Babı Esrarı ile Elif Şafak'ın Aşkı arasında bir kitap" Babı esrarı okumadığımdan birşey diyemiyeceğim. Benim memleketim Konya'da basıldığı için okuyun:)) 
Leyla;Yüreğim parçalandı derler ya, işte okuduğunuzda yürek nasıl parçalanır onu anlayacaksınız! Başladığınızda bir günde okuyup bitireceksiniz. Uzun sürede hafızalarınızdan silinmeyecek,yalın ve gerçek bir hayat hikayesi. Bosnalı bu kızın başına gelenleri uzun süre düşüneceksiniz... Ve binlerce kez Allah şükredeceksiniz, savaşa hayır diye daha çok parçalayacaksınız kendinizi. Allah düşmanımın başına bile vermesin böyle zulüm.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Tatlışım benimde elimde yarım şu an aşkın gözyaşları.Bitirince bende yorumumu yaparım diğer ikisinide okudum:))
henüz yarıdayım ama bana diğerlerinden farklı geldi..görüştüğümüzde değinelim bu konuya:)öpüyorum seni

tuba can dedi ki...

leylayı okumadım ama aşkın gözyaşlarını piyasaya çıkmadan bi internet sitesinden satın alıp okudum bayıldım bayıldım çok güzel ama ben elif şafağın aşk ından daha kaliteli ve güzel buldum biri piyasa kitabı bu ise popülarite kaygısına düşülmeden yazılmış ve fark atmış bence (bu benim şahsi görüşüm )

Yeşim dedi ki...

İkisi de listemde kuzum. Ama o kadar çok kitap birikti ki önce hangisinden başlayacağımı bilemiyorum :) Çok okumak istiyorum ama vakit yoookkk :(

Nilgün Komar dedi ki...

ya merakım çok zaten leyla ya karşı ama şimdi olmaz daha sonra ama şimdi olmaz daha sonra :)))))))))))))))))

Meleğin Dünyası dedi ki...

Listeye kaydedildi.Aşk'ı beğenmiştim....