1 Kasım 2010 Pazartesi

One Lovely Blog Ödülü

Sevgili Reyahane beni mimlemiş. Kendisinden sıkça söz eden Stil Direktörü ve Ojeli Parmaklarım sayesinde her gün bloguna girip bakar oldum. Eğer kendisini tanımayanlar varsa blogunu mutlaka ziyaret etsinler.

Gelelim ödülümüze ben ödül işinde kendimi pek iyi hissetmediğimden bunu herkese gönderiyorum. Her ne kadar kurallara aykırı davransamda elimden gelen budur...

Tekrar Reyhane'ye teşekkür ediyorum, beni layık görüp şereflendirmesi ve bilgilendirmesi büyük bir onur....



Not:  Bundan sonra ödül ve mim almayacağımı burdan saygı ile kamuoyuna duyururum:)

3 yorum:

reyhane dedi ki...

Aman efendim, bugün ne güzel bir gün böyle,3 güzel haberin üzerine bir de hakkımda yazdıkların oh oh..Varsın akşamdan beri canımı yakan bel fıtığı olsun, her şey de dört dörtlük olmaz ya..Onure ettin canım beni..Stilim,Yeşimim gibi sağlam dostlar peşinde olan benin dünyasına hoşgeldin iyi ki geldin.

Yeşim dedi ki...

Ne güsel bir ödül :) Tebrikler kuzum. Reyhan'ım da muhteşem bi insandır. İyi ki varsınız hepinizi çok seviyorummm :)

Adsız dedi ki...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ приобрести фильмы
для сайта yetenek-sizin.blogspot.com