4 Aralık 2010 Cumartesi

Bu Mim Yeni Gelin'e

Sevgili Yeni Gelin kimse beni mimlememiş diye serzenişte bulunmuş benimde 2 arkadaşımdan gelen mimi göndermem gerekiyordu. Beni mimleyen sevgili Devince ve Acemi Tasrımcının Portfolyosuna çok teşekkür ediyorum. Bu mimide cevaplaması için Yeni Geline gönderiyorum.

1-En sevdiğini kelime: seni seviyorum
2-Nefret ettiğiniz kelime:Kötü küfürler
3-Ne sizi heyecanlandırır:Yeni birşeyler öğrenmek
4-Heyecanınızı ne öldürür:Etrafımdaki insanların olumsuz düşünceleri
5-En sevdiğiğniz ses: Müzikğin her türlüsü
6-Nefret ettiğiniz ses:Uyurken beni uyandıran hertürlü ses
7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz:Matematik öğretmenliği
8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz: Zehir zekam olsun isterdim
9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz:Yine kendim olmak isterdim.
10-Nerede yaşamak isterdiniz:Sıcak sahil kenarı süper olurdu
11-En önemli kusurunuz:Alınganlığım ve patavatsızlığım
12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: dobralığım
13- Kahramanınız kim:Annem+ Babam
14-En çok kullandığınız kötü kelime:Belli birşey yok.Yaşadığım ana göre değişir
15- Şu anki ruh haliniz:Kötü
16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Oluruna Bırak 
17-Mutluluk rüyanız:Ben fazlasıyla hayalperest biriyim sürekli değişir
18-Sizce mutsuzluğun tanımı:Sevilmemek
19-Nasıl ölmek isterdiniz:Huzur içinde 
20-Öldüğün zaman cennete giderseniz Allahın size ne söylemesini beklersiniz:Yorum yok


NOt: DEvincemle düşüncelerim hemen hemen aynı olduğu için bazı yerlerde değişiklik yaptım gerisi onun cevaplarıdır:)) biraz tembellik oldu ama affet beni Devincem izinsiz oldu;)

3 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Her şey gönlünce olsun canım.
Sevgiler:)

Yeşim dedi ki...

Ben hiç alınganlık görmedim sende kuzum. Yine de öğrendiğim iyi oldu ;)

umudunmaceraları dedi ki...

ruhumuz benziyor şeker...cevaplandırdığın için teşekürler.nedemek affetmek aşkolsun