28 Aralık 2010 Salı

Küçük Yüreklere

Bildiğiniz gibi 15 Aralık'ta iki güzel etkinliğe ev sahipliği yapmıştım. Biri Mutlu Olalım derneği içindi, diğeri de Atölye Kedi'nin Anasınıfı içindi... Bende nacizhane bişeyler hazırlamaya çalıştım. 
***Burada yayınlamamın sebebi; insanların aklında bir süphe olmaması için! O nedenle bu yazımı yoruma kapattım.



Yıprak İlköğretim kitaplığı için; 30 adet çeşitli hikaye ve 60 kadar boyama sayfası temin ettim. Atölye Kedi okullarında ki kütüphaneye kitap gerektiğini de söylemişti. Biz de Yeşim'le beraber kitap göndermeye karar verdik. Duyarlı arkadaşlarımız, çocukları fazlasıyla sevindirecek kadar oyuncak gönderdiler. Tekrar destek olanlara teşekkür ediyorum.



Mutlu Olalım çocukları için 13 bere, 3 atkı ve 2 adet saç bandı örüldü. Bunun için emeği geçen, başta canım annem ve sevgili komşularımıza çok teşekkür ediyorum. Umarım çorbada bizimde tuzumuz bulunmuştur.


Unutmadan; Hastanede yatan 20 civarında bebek varmış, eğer hala bişeyler göndermek isteyen arkadaşlarımız var ise bu bebeklere hediye edilmek üzere minik patikler yada çoraplar gönderebilirler.