8 Şubat 2011 Salı

Minyatür Gerçek Mum ve Tv Yapımı


Mum için gerekli malzemelerimiz; mum ve naylon siyah ip. Mumumuzu biraz eritiyoruz ister mumun kenarından yumuşak olan kısımlardan koparın isterseniz eriyen kısmını bir yere alın. Donmadan mumunuzun içine bir parça siyah ip sarın ve elinizle şekil verin, donması için biraz bekletin.


Plazma yada lcd görünümlü bir tv elde etmek için uygun ebatta keseceğiniz kartonun üzerine, ister renkli ister siyah beyaz görüntüde uygun bir resmi siyaha boyadıktan sonra yapıştırıyoruz. Üzerine mozaik jeli sıkıp 2 gün şeffaflaşmasını bekliyoruz. Sonrada cam görüntülü tvmizin keyfine bakıyoruz.. Ben bu resmi dergiden kestim hatta bütün çerçeve ve resimleride aklınızda bulunsun...

9 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Minyatürde giderek ilerliyorsun Nadire maşaAllah sana =)

Gulos dedi ki...

Mozaik jeli yüzüklerde de kullanılan 3d jel mi acaba ?

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık yaptığınız her minik parça normal zamanda yağptığımız her bir emekle eşdeğer bir çalışmadan çıkmış .

Atolyekedi dedi ki...

Çok güzel olmuş canm ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ilk defa görüyorum güzel olmus ellerine sagllik

aydrica istedigin linkide bloga ekledim canim bakip siparis verebilirsin :)

Stil Direktoru dedi ki...

Bebeeem sen bu gazla benim bile minyatürümü yaparsın hacı :) Kraliçen seni yesün sarıldım kocaman.

Yeşim dedi ki...

Bu minyatür işine giderek ısınıyorum ya bakalım hakkımda hayırlısı :) Nasıl yaptım postların çok faydalı oldu benim için tatlım :)

reyhane dedi ki...

İnce işlere hiç gelemem,sabrına ve becerine hayranım..

ONLARUYURKEN dedi ki...

hayılı sabahlar
bende minyatür şeyleri çok seviyorum (tabi sizin kadar sabırlı değilim) izninizle fırsat buldukca sizin yaptığınız şeyleri bloğumda yayınlamak istiyorum
sevgiler