11 Mayıs 2011 Çarşamba

Kombinasyon/ Sıkılınca


Bugünlerde canım çok sıkkın sebeplerini sıralamakla bitiremem. İşyerinde de canım sıkıldıkça açıyorum siteyi kolajlar oluşturuyorum. Bakalım neler oluşturmuşum.


Krem rengi kat kat, dantel eteklere bi hayranlığım başladı ama henüz edinmiş değilim. Dolabıma katmam için önce  uzun bi araştırma yapmam gerekecek yada diktirmem. Çünkü satılan eteklerin çoğunun boyu çok kısa, ben biraz daha diz hizasında istiyorum.. Bide canım yanmadan böyle topuklu ayakkabılar giyebilmeyi hayal ediyorum:)

Kot ve şifon kıyafetler benim vazgeçilmezim. Taç şeklindeki yüzükte parmağımda olsa değme keyfime,rahatlığıma..

Çoğu zaman düğüne, derneğe giderken yukarıda ki kombinde olduğu gibi giyinip gidiyorum. En son 6-7 yıl önce yukarıda ki gibi şıkır şıkır bir yere gitmiştim. Yanılmıyorsam en yakın kız arkadaşımın düğününe.. Ama bu aralar böyle şık bir kıyafetle her hangi bir davete gitmeyi çok isterdim..

Ama en çok istediğim bavulumu, valizimi, bikinimi kaptığım gibi denizin sularına kendimi bırakmak. O zaman herşeyi unutabilirim...

5 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canın sıkılmasın artık ama böyle kombinler yap arada :) çok güzel seçimler yapmışsın. Son görseldeki deniz kıyısında olmayı çok isterdimm :)

moda_kesh dedi ki...

bende seninle sonsuz maviliklere gelmek istiyorum :)

Nilgün Komar dedi ki...

hepside çok hoş o parti kıyafetine özellikle bayıldım.. haydi biri evlensinde süslenip gidelim göbek atmaya :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hepside sana ayrı yakışır tatlım yap sende bunlardan kendine. kotlu grup favorim bu arada:))
öpüyorum

hobivakti dedi ki...

Dilerim en kısa zamanda tüm isteklerin gerçekleşir. :)