18 Ağustos 2011 Perşembe

...

Ey bu topraklar için toprağa düşmüş asker
Gökten ecdat inerek öpse o pak alnı değer.
Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın?
Gömelim gel seni tarihe desem sığmazsın. (M.Akif ERSOY)


Ne zamandır şehit haberleriyle yıkılıyoruz, üzülüyoruz. Daha fazlası maalesef elimizden gelmiyor. En zoru da bir çok şey yapmak isteyipte yapamamız sanırım. Bir çok insanı sosyal paylaşım ağlarında her şehit haberinin ardından etkinlik düzenlerken görüyorum. Bende yeri geldi destek oldum ama artık şu saatten sonra şu kadar şehit için bilmem kaç milyon kişiyi bir araya getirmenin bir anlamı yok.
Ayrımcılıktan ziyade tek kuvvet olmanın milletimiz için daha önemli olduğunu düşünüyorum. Ayrıca; oturduğunuz yerden birşeyler yapmak istiyorsanız; Türkiye Cumhuriyetine, Atatürk' e ve Tük Milletine yönelik ahlaksızca yapılan saldırıları gerekli mercilere şikayet ederek daha faydalı olabilirsiniz!!! (şahsi düşüncem)


Bu zor günde yapabileceğimiz en güzel şey dualarımızda onları unutmamak. Sevdiklerine, ailelerine, çocuklarına bolca sabır dilemek. En zor imtihan şüphesiz onların :( Allah' ım sen içlerinde acıları kor gibi büyüyenlerin yüreklerine su serp... Şehitlerimizin mekanlarını cennet eyle. 

♥♥♥

7 yorum:

moda_kesh dedi ki...

ateş ne yazıkki düştüğü yeri yakıyo ölenin ailesinin yüreğini kavuruyor ama benim içimde yanıyo ve artık haberleri izeyemiyorum çünkü şehitlerimizin cenazelerini gösterdikleri an ağlamaktan bitap düşüyorum.allahım sen bu vatan için kendini feda eden her şehidin ruhunu yücelt ..

:(((

seyabb dedi ki...

Cennetlerinde bize duacı olacaklar İnşallah.Allah kalanlara sabır versin.

fiamma dedi ki...

Allah geride kalanlara sabır versin, düşünmek hissetmeye çalışmak bile çok zor canım. O insanların acılarını anlıyorum demek çok zor, her evde ayrı bir acı, kimi yetim kalıyor, kimi evlatsız,kimi eşsiz. Bayramı var, düğünü var, mürveti var,bir çocuğun büyümesi var,mezuniyeti var. Kırk gün değil ki matem bir ömür boyu.

Adsız dedi ki...

:((( ne kadar anlamlı bir şiir...
artık bir şey söyleyemiyorum, kilitleniyorum. sadece diliyorum, umuyorum, dua ediyorum birlik ve beraberliğimiz için..

Stil Direktoru dedi ki...

içim acıyor bi geldim ülkenin haline bak Nadiş'im .( Az yeni yazı gir zor içinden gelmiyor biliyorum ama hayat kalleş ve acımasız işte .(

bırtutamkekik dedi ki...

sözün bittiği yer:((bu acılar son bulsun dileğimiz..Yüce Yaradan sabırlar ihsan etsin yakınlarına..Şefeaatlerine mazhar eylesin bizleride...
sevgilerimle...

Yeşim dedi ki...

Kuzumm yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın. Haklısın üzülmenin onlara bir faydası yok dualarımızı esirgememeliyiz. Rabbim bu millete daha fazla şehit acısı yaşatmasın.