9 Kasım 2011 Çarşamba

Terk Edilişim - Peter Rock


Baya uzun zaman olmuş yazmayalı, çok ara verdiğimin farkındayım. Fakat günlerim, gecelerim çok dolu geçiyor. Bazen zaman kavramını yitiriyorum. Kaç parçaya ayrılacağımı şaşırdığım zamanlar oluyor. Dostlarımı, hevesle yaptığım işleri, vs. deli gibi özlüyorum...
♪ ♫ ♪
Bir kitabı bitirip, yenisine başlamanın huzuru içerisindeyim. Kitaplığımda yer olmadığından okuyup, bitirdiğim kitapları ya birilerine veriyorum yada 2. el kitap satan dükkana verip, yenilerini alıyorum. Şuan hepsi okunmuş ve değişime gitme durumunda... Ayrıca kütüphanede beğenip de ayırdığım yığınla kitap var. Allah' tan bayramlarda bolca kitap okumaya fırsat bulabiliyorum. bla bla blaa..... 
♥♥♥
Kitabın içeriğinden bahsedeyim birazda; gerçek bir hikayeden ilham alınarak yazılmış ilginç bir yaşam öyküsü. 240 sayfa ve sürükleyici olduğu için bi kaç gününüzü almayacaktır. Aman aman etkileneceğiniz bir kitap olmayabilir altını çizerek "mutlaka okuyun" de-mi-yo-rum ☺ Eğer bir yerde bulursanız okuyun fena değil diyorum☻ Tabi bunlar benim fikrim, beğenen varsa onlara saygım sonsuz...

Cümle aleme saygı ve sevgiler diyerek ayrılıyorum huzurlarınızdan...

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

gelmediğinde çok özlendiğini de sen bil tatlım:)))
koşuşturmaların içinde sağlığının yerinde olmasına dikkat et gerisi mühim değil,ama yine de arada bir ceee yapıver burdan:))) öptüm kocaman

Yeşim dedi ki...

Canımm günler dediğin gibi çok hızlı ve yoğun geçiyor. Gerçi çoğu zaman kıpırdamak bile gelmiyor. Kitap okuyabilmen çok iyi bu sıralar okuyamıyorum okusam da anlamıyorum :( tavsiyeni yazdım elime gelirse okuyacağım ;)