19 Mayıs 2012 Cumartesi

Dağınıklık


Haftaiçinde giydiğim, çıkardığım yerine kaldırmaya üşendiğim için kardeşimin yatağının üzerine yığılan kıyafetlerim... Aynı şekilde bir sandalyenin üzerine yığılmış pantolonlar, annemin makyaj masasının önünde karışmış aksesuarlar...


Ve benim bilgisayar masamın üzerine dağılmış makyaj malzemeleri, bilimum herşey bugün toplanmayı bekliyor....
Oysa ben bütün gün yattıktan sonra zinde bir şekilde akşam ki Rafet El Roman konserine hazırlanmak istiyorum. Gerçi feci kasvetli ve her an şiddetli bir şekilde ağlayacak bir hava var ama olsun.. Neyse annemin sesi kulaklarımda çınlıyor:S  Ben kaçar;)

Herkese mutlu hafta sonları...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

boş ver akşamın tadını çıkar nasılsa toplanır:)
bayramımız kutlu olsun:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kararsızlık bombası patlamış gibi oda:)))))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Dağınıklık toplanır gider bebeim de, sen Rafetimin konserine mi gittin yaaaa :))
İnşAllah gittiğin bu konser uzun sürmüş ve sen çok çok keyif almışsındır.

Bak ne diyorum gizlemiyorum sensiz yaşamak zor geliyor bana, heran içimdesin heran kalbimdesin seni seviyorum seviyorum :))

Nilgün Komar dedi ki...

bırak dağınık kalsın! sen konserin bayram coşkusunun tadını çıkarsaydın! umarım öyle yapmışsındır!

hobivakti dedi ki...

Tebessümle baktım fotolara. :)

Şu an evimin halini bir görsen, kendi dağınıklığına şükredersin. :)

Evde oyuncakları ordan oraya taşıyan, kutusunda bırakmayan bir yumurcak varken bizim ev hiç toplu olmaz ki. :)

Adsız dedi ki...

beni çağırsaydın ben toplardım :)
siyah inci

Life By Bambinos dedi ki...

Dağınıklık iyidir, iyi :))