10 Mayıs 2012 Perşembe

Puzzle + Yapılacak Süslemeler vs.

Herkese merhaba! Biliyorum ki çoğunuz bana kızgın uğramıyor filan diye düşünüyorsunuz ama neler yapıyorsunuz readerdan takip ediyorum fakat yorum yazamıyorum. Bunun temel nedeni işyerin de netten bir çok şeyi görüntüleyememden kaynaklanıyor. Meğer ne önemli bişeymiş molalarda blog takip etmek... İnsanı üretmeye, araştırmaya sevk ediyormuş. Sayfasını açabildiğim bloglardan ilham alıyorum elbette ama yinede eve gidince faaliyete dökmek benim için bu ara işkence...

Bu aralar puzzle takmış durumdayım. Hatta yapıp hediye ediyorum:) Aşağıda gördüğünüzü müdürüme hediye ettim. Bir tane daha yapıyorum onuda hocama hediye edeceğim. Kendim içinde tablolar yapıyorum. Hatta işyerindede boş vakitlerimde 1-2 parça koyarak vakit geçiriyorum. Hem zihnim çalışıyor hemde boş işlerden uzak durmuş oluyorum:)



Bu ayakkabıyı da geçenlerde Filo'dan 44 Tl' ye almıştım ama acayip pişman oldum hemen soyulup, açılmaya başladı. Ben akıllı, aldığım gün kenarına taşlar yapıştırmıştım o yüzden gidip iadede edemedim:( Aman benzerini görürseniz uzak durun:) Nedense süslenmiş halini ilk etapta fotoğraflamamışım şimdide çekilecek kılığı yok:)


Görüntüleri pek net olmasa da bu elbiseyi 50 Tl gibi bi rakama almıştım. Aman dedim ben süslerim güzelce yaparım:) Fakat hiç umduğum gibi olmadı. Nasıl süsleyeceğimi bilemedim. Taşmı, boncukmu kullanmalıyım ona bile karar veremedim:( Önünde ki adi görünen boncuklarının çoğunu söktüm kala kala kum boncuk işlemeleri kalmış ama onlara da kıyamadım. Bu elbiseyi ne yapmalı? 




Neyse ben bi dolanıp geleyim:) Allah ellerinizi bırakmasın, sevgiyle kalın...

7 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim bence gümüş boncuklar al epey parlak olsunlar ve savaroski boncuklar da al onlarda acaip parlıyor göğüs altındaki o buruşuk kısmın tamamını bu boncuklarla kapla ayağıda da bir gümüş terlik ile harika bir kombin olur bence! sevgiler..

Ada Deniz dedi ki...

saat puzla ne güzelmiş.

Urfa Tutkunu dedi ki...

Nadire puzzle saat süpermiş. Bayıldım. Ankara'da bunların yapıştırıcıları da çıkıyormuş içinden. Sen Konya'da nerden buldun? Ben de almak istiyorum da tablolaşsın diye.

Bu arada elbise hakkındaki önerim. O elbiseyi giyme =) Senin gibi güzel bir kız bir de böyle bir elbise giyerse millet döner döner bakar yani =)

fiamma dedi ki...

Puzzle ların çok güzel, çok sabır işi, kolay gelsin saat olarakda çok işlevsel. Ayakkabıyı boya üzerine resim yap, atmadan evvel denemiş olursun ya da strech danteller var onunla kapla bu sene dantel çok moda. Elbisenin göğüs kısmına ben olsam yakma güller yapardım çok minik siyah şifondan ve çok sık seni bayağı uğraştırır ama sonunda hoş olur.göğüs altındaki o bantta kapanmış olur ve elbise bgöğüzten bölümlü gözükmez.öptümmm canaım kendine iyibak.

Neslihan Duysak dedi ki...

saat şeklindeki puzzlıyi il defa gördüm bayıldım ellerin dert görmesn tatlım...

Banuca dedi ki...

Siyah ağırlıklı bir şifon kumaş bulsan... sözle nasıl anlatılırki...
Göğüs ve askıları aynen içine alacak şekilde kapatsan, göğüs ortasında birleştirip aşağıya doğru serbest bıraksan, ne kadar uzunlukta istersen, yani ben olsam öyle yapardım, bilmem anlatabildim mi , yoksa yaptın mı bişeyler...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Nilgün Komar : walla aldım o taşlardan filanda elimde kaldılar bana bakıolar:D

ada ve deniz : çok teşekkür ederim...
Urfa Tutkunu : Konyada bende görmedim netten satın aldım. Puzzle sepeti diye bi siteden. Benimkinin içindende yapıştırıcı çıktı.
Bu arada önerinede acayip şımardım:))

fiamma : Bende göğüs kısmına kocaman bi gül düşünmüştüm abla ama hoş olmaz diye vazgeçmiştim. Minik yığınla gül süper olur deniciiim...

alonenes : Daha iyileri senin olsun meleğim..

Banuca : yok abla yaa bişey yapmadım malzemeleri alsamda sanamı yollasam:)) sen mucizeler çıkarırsın kesin...