22 Kasım 2012 Perşembe

Serkan Arı' dan Makyaj ve Cilt Bakımı

Hafta sonu Konya Boyner mağazası Lancome stantlarında cilt bakım ekspresi ve makyaj artisti Serkan Arı' yı ağırladı. Biz de durmadık gittik tabi... Cildimize mini bir analizin ardından makyajla güzelleştirildik:P Oldukça eğlenceli ve verimli bir sohbet eşliğinde işlemlerimiz yapılırken bizde aklımıza gelen tüm sorularımızı sorduk. (Canım dostum, iş arkadaşım Hayriye' mle)

Öncelikle, ben cildimin hassas olduğunu bilmiyordum, oldukça sağlıklı ve normal olduğunu düşünürdüm. Fakat Serkan bey hassas bir cilt tipim olduğunu ve nemlendirmeye dikkat etmem gerektiğini ayrıca 365 gün güneş koruyucu sürmem gerektiğini söyledi. Bu arada pudrayı çok tercih etmememi de ilave etti. Kapalı ortam, sigara ve bilgisayar ekranı cildi oldukça etkiliyormuş. Sanırım bu konuda oldukça haklı!

Gelelim neler yapıldığına:

Adım 1 : Öncelikle cildimde ki makyajı sildi.  Bunun için Lancome temizleyici köpüğü kullandı. Üründen avuç içine bir miktar kadar alıp, dairesel hareketlerle, masaj yapar gibi köpüğü cildime yedirdi. Yumuşacık bir his verdi...

Adım 2 : Toniklendim ama kullanılan tonik hangisiydi bilmiyorum. Ya bu yada bu. Tonikte dikkatimi çeken şey diğerlerinin aksine yakmamasıydı. Bunun sebebi ise, içinde alkol barındırmamasıymış. Zaten benim gibi hassas ciltlerin bu tarz ürünler kullanması daha doğruymuş. Kendime not: Alkolsüz bu tonikten edin!

 Adım 3 : Temizlenmiş cildime serum uygulandı. Kendisi gençlik iksiriymiş..


Adım 4 : Üzerine koruyucu ve nemlendirici krem sürüldü. Bu krem mucize gibi! Işıltı veriyor cilde. Hatta benim o kızarmış olan yanaklarımda ki kızarıklığı bile giderdi.


Adım 5 : Fondöten tek kelime mükemmel. Bunca zaman ben ne kullanıyormuşum dedim! Teint Miracle 03 numara...   Bu arada fondöten sürülürken yanağın içinden dışına doğru 
                              
Adım 6 : Göz altıma 1-2 ton açık aynı serinin kapatıcısını uyguladı. Kapatıcının fondötenden bir kaç ton açık olması daha iyiymiş.
Adım 7 : Göz kapaklarıma vizon tonlarda ama hafif bir far sürdü. İlginç olanı farı sürerken yalnızca parmaklarını kullanmasıydı. Gölgelendirmeleri bile parmaklarıyla yaptı.
Adım 8 : Lancome göz kalemlerinden biriyle gözümün üstüne ve altına rastgele çizgiler çekerek yine parmak uçlarıyla dağıttı. Bu görüntü smokey eyes bakışları sağlıyormuş.


Adım 9 : Masakarayla kirpiklerimin uçlarına hafif dokunuşlar yaptı. (Daha öncesinden Maybeline Rimelim zaten gözümdeydi)
Adım 10 : Yanaklarıma Lancome Blush Subtil sürüldü. En çok tercih edilen ürünlerden biriymiş.


Adım 11 :  Çok hafif bir rujla dudaklar renklendi ama ne nosunu nede seri adını hatırlamıyorum!

Sanırım atladığım bir şey kalmadı. İşte ta ta taaam burdayım;)



NOT: Görsellerin bir çoğu Lancome Türkiye sayfasından alınmıştır.Uygulama için Serkan ARI' ya, eşlik ettiği içinde canparem Hayriye ÜNLÜ' ye sonsuz teşekkürler...

Kendime not : Cildimi bu kadar canlı ve ışıltılı yapan ürünü hemen makyaj çantama eklemeliyim. Fakat bu etki koruyucunun mu fondötenin mi bilemedim :S Öneriler kabul edilir ☺

Hiç yorum yok: