21 Aralık 2012 Cuma

Kitap Koruma Kabı

Çok fazla olmasa da kitap okumaya özen gösteriyorum. Bu ara Zülfü Livaneli' nin Engereğin Gözü kitabıyla haşır neşirim. 
Genel de kitaplarımı gece okuyorum, tam bir yeri not almam gerekiyor ama ne kalem var ne kağıt, yatağın içinden çıkmak işime gelmiyor. Kim kalkacak, kalem- kağıt alacak, not edecek... Ben bunları yapana kadar hem yatağım soğur hem de not alacağım yeri unuturum. O yüzden her seferinde bu durumu erteliyor-dum ta ki kendi ihtiyacıma yönelik bir kılıf icat edene kadar ☺


Vakko Chocolate ne alaka derseniz, "markalı olsun" istedim :P Nasıl olsa ipler benim elimde bu kurdeleden sıkılınca yerine yenisi geçer!


Kitap kabımın içinde kalem, ayraç, not kağıdı gibi yatakta ihtiyacım olan ama benim bi türlü bulamadığım malzemelerim bir arada ☻


Bu durum beni ziyadesiyle memnun etti :)

8 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

çok güzel :)

Fatma'nın Hobileri :) dedi ki...

tutum bu fikri elinize sağlık hele kalemin olması tam benlik sürekli okurken altını çizmek için kalem arar dururum:)

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK

tülin dedi ki...

Güzeel :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fikrini sevdiğimm, süper bir buluş :)) Bende aynı sen gibiyimdir, bazen çok üşengeç olabiliyorum özellikle kışın :)

Eren dedi ki...

Çok güzel bir fikir gerçekten, çok şirin olmuş, elinize sağlık:)

Yeşim dedi ki...

Eheh şahane fikir tatlım :)

moda_kesh dedi ki...

çok klas görünüyor bebeğim cidden çok şık