28 Ocak 2013 Pazartesi

ÇiçekSepeti' m

Yeni bir haftanın ilk gününden herkese merhaba! Umarım muhteşem bir hafta olur sizler için der ve konuma hemen giriş yaparım☺

Şu özel günleri hep son gün hatırlarım, buna kendi doğum günümde dahil! Sonra alır beni bir telaş.
Yine böyle bir günde, bir dosta acilen kendimi affettirmem gerekiyordu. Uzaklara nasıl, anında ulaşacağımı düşündüm ve  kendimi çiçeksepetinde çiçekleri incelerken buldum. İnanın hediye seçmek, tesliminden daha uzun sürüyor. Siparişi vermemle, ulaşması arasında 45 dakika bile geçmedi. Cep telefonuma tak bir sms geldi "siparişiniz ......... kişisine teslim edilmiştir" Bu hız karşısında resmen şoka girdim. Çiçeksepeti ailesine bu sebeple ne kadar teşekkür etsem az... Beni büyük bir zahmetten kurtardılar, işimi oldukça kolaylaştırdılar!
Bu kadar çok memnuniyet varken ve sevgililer günü yaklaşırken hediye seçilecek adres belli. Eğer sevgilinize güzel bir sevgililer günü çiçek göndermek yada sevgililer günü hediyeleri seçmek istiyorsanız bir tık yeter☺

Elbette "çiçeksiz olmaz" ama Çiçeksepeti denilince de aklınıza sadece çiçek gelmesin. Meyve sepetlerinden, takıya, çikolatadan değişik hediyelere kadar bir çok alternatifi bulmanız ve bunu tüm Türkiye deki sevdiklerinize ulaştırmanız mümkün. Hemde jet hızıyla☻


Ayrıca Çiçeksepeti Gurme kategorisinden özenle seçilerek bana ulaştıran bu kek buketi de harikaydı! Zamanından önce gelmiş sevgililer günü hediyesiydi benim için.

 

 Kocaman bir kalbin üzerinde onlarca keki görünce dayanamadım hemen bir tanesini kaptım, hüplettim ve 5 dakika sonunda pakette kalanlar☻


Akşam olmadan hepsi tükenmişti, herkes nasibini aldı, benimde yüzümde kocaman bir mutluluk kaldı☺

Tekrar teşekkürler Çiçeksepeti' m....

----------------------------------------♥♥♥----------------------------------------

Aşkınız, hediyeniz, sevdiğiniz bol olsun! Mutluluk kapınızı aşındırsın...

2 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım benim..

Çok güzel bir site gerçekten.. Kurtarıcımız oluyor.. Zor anlarda kurtarıcı siyah elbiselerimiz gibi..

Afiyet olsun..

Seni seviyorum ve iyi haftalar diliyorum..

caferengigül dedi ki...

Çok şirin bir hediye .Alana da verene de ne mutlu.