8 Mart 2013 Cuma

Favicon - Simge Oluşturma


Favicon sevdiğiniz bir simgenin araç çubuğunda görünmesi demektir. Ben headerımda kızın başındaki tacı kullandım. Dilerseniz hazır bir görseli de kullanabilirsiniz. 
İsterseniz  buradan kendinize has tasarlayabilir yada görselinizi favicon boyutuna getirmek için bu adımı kullanabilirsiniz. Siteye her hangi bir üyelik gerekmiyor.

Aşağıda ki görsel de faviconun ne anlama geldiğini resmetmeye çalıştım ☺



Önce bloggera giriş yapıyoruz ve "Yerleşim" e geliyoruz. Alt görsel deki adımları izliyoruz.

"Sık Kullanılan Simge" alanından Düzenle' yi tıklıyoruz ve aşağıda ki pencereyi açıyoruz.


Daha önceden küçülttüğümüz ve tasarladığımız resmimizi Dosya Seç' ten bulup Kaydet'e basıyoruz. Faviconunuz hazır...

NOT: Faviconu hemen göremeyebilirsiniz.Ben ertesi günü görüntüleyebilmiştim☻

2 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ne zamandır soracağım unutuyorum, iyi oldu post yapmam bacım.. ellerine sağlık, hayırlı cumalar, öpüyorum seni :*

Yeşim dedi ki...

Denedim ama beceremedim belki de benim seçtiğim ikon kare olmadığı içindir. Tacın çok şık görünüyor tatlım. Seni başına taç edecek insanlar olsun hep hayatında...