4 Mart 2013 Pazartesi

İncir Kuşları - Sinan Akyüz

Herkese merhaba! Hepinizde her şey yolundadır diye ümit ediyorum. Benim cephede tatlı canavarımın ortaya çıkması dışında bir sorun yok ☺

Uzunca bir süredir Engereğin Gözünü okuyorum ama nedense hala bitiremedim! Üstüne onun 2 katı olan İncir Kuşları' nı bir çırpıda tükettim☻



İncir Kuşları Bosna Hersek savaşında yaşanan gerçek bir hayat hikayesi. Şu an bulunduğunuz duruma binlerce kez şükredeceğiniz bir kitap! Elinizden düşürmeden 1 günde bitireceğiniz, sanki her şey gözünüzün önünde canlanıyormuş hissine de kapılacağınız bir kitap.

Daha önce yine Bosna savaşıyla ilgili olan Alexandra Cavelius' un yazdığı Leyla' yı okumuştum acayip etkilenmiştim. Hatta bazı yerlerinde ayağa filan kalkamamıştım düştüğüm dehşetten dolayı! O zaman da milyonlarca kez şükretmiştim.

Rabbim bizi savaşla imtihan etmesin hatta hiç kimseyi imtihan etmesin!

6 yorum:

birmavimbirpembem dedi ki...

tavsiye için teşekkrü

ntrilk dedi ki...

İncir Kuşları'nı ben de okumuştum ve bu güne kadar en çok etkilendiğim kitaplardan biri diyebilirim, hatta sonunu dayanamayıp işyerimde okuduğum için doya doya ağlayamamıştım :)) okunmaya değer bir kitap gerçektan...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

keyifli okumalar canım duana katılmamak elde mi canım aminnn
sevgiler kucak dolusu:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Âminnnn

gez gör arpacık dedi ki...

Amin..Leyla'yı okumuştum bunu da yazdım aklımın bir köşesine..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

birmavimbirpembem : rica ederim bol okumalar..

ntrilk : Size ziyarete geldim ama blogunuzu bulamadım :(

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı : amin ablacığım

♥pemb€sinti♥ : ♥
lila hand*craft : Kesinlikle okuyun:)