26 Mart 2013 Salı

Kutsi İmzalı Cd


212 İstanbul Power Outlet' in twitter hesabında düzenlediği etkinlikten Kutsi cdsi kazanmıştım ama bir türlü elime geçmemişti bir takım karışıklıklar yaşamıştım. Yaptığım serzenişi duyan yetkililer hemen benimle irtibata geçip cd' yi bana ulaştırdılar.

Gösterilen nezakete acayip mutlu oldum☻Çünkü reklam işiyle uğraşan insanlardan haz etmemeye başlamışken hala işini düzgün yapan birilerinin de olduğunu öğrendim. Eğer cd gelmeseydi yapılan nazik telefon görüşmesiyle bile mutlu olacaktım. Bu yüzden benimle irtibata geçen ve şeker şeker konuşan Tuğçe Hanıma kocaman teşekkürler.. Tabi 212 İstanbul Power Outlete ve Kutsi' ye de teşekkürler (Belki beni duymazlar ama olsun ☺)
Haa bi de bana etkinliği haber veren Reyhan ablamada çok çok teşekkürler...
Bu arada bu kırmızı gömlekli pozlara bayıldım☻

Hadi bakalım hoşça kalın...

1 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İyi günlerde dinle kuşumm :))

Emeği geçen herkeş sağ olsun var olsun :)