5 Kasım 2013 Salı

Bebek Hediye Alternatifleri/Fikirleri

Bu aralar evlenen arkadaşların sıkça hamilelik ve doğum haberlerini alıyorum o yüzden beni de bir telaş aldı. Acaba ne hediye götürsem, ne alsam, nasıl süslesem diye.. İnternet deryasına daldım ve ilgimi çeken, alternatif hediyeleri sizin için derledim☺

1. Çoraptan Gül Buketi
Kız ve erkek bebekler için ayrı ayrı hazırlanabilecek şık bir sunum. Tek başına buket halinde götürülebileceği gibi, hazırladığınız pakete bir çift çorabı da bu hale getirip eklemeniz anneyi çok sevindirecektir. İnternet'ten yapım aşamalarını gösteren video ve görsel bulabilirsiniz.


2. Banyo Seti
İçinde bebek için şampuan, bakım yağı, pudra, sabun, su oyuncakları, sünger yada kendi ördüğünüz bir lif, vb. bulunan minik bir paket hazırlayabilirsiniz. Güzel bir sunumla acayip makbule geçen bir hediye olacaktır.



3. Dönence, Kapı Süsü ve Kurabiye Sepeti

El yapımı bir şey olsun diyorsanız. Keçelerden dönence, kapı süsü yapıp, yanına mis gibi kurabiye yada kek ekleyip, şirin bir kutu muhteşem olacaktır.

Görsel: 1, 2, 3, 4

4. Bebek Kıyafetlerinden Cupcake Kutusu 

Benim en bayıldım fikirlerden biri. Bebeğe götüreceğiniz zıbın, önlük çorap ne varsa güzelce katlayıp büyük cupcake kağıtlarına koymak. Durun ben anlatamadım linki takip edin en iyisi☺

5. El Yapımı Oyuncaklar

Zararlı Çin malı ürünler yerine hem kendi tasarımınız hemde oldukça sağlığa faydalı bir hediye.. Hatta keçeden minik parmak kuklalarını da ekleyebilirsiniz.


6. Bebek Odası Panoları

Bebeğin adını öğrendiğiniz an alın elinize iğne, iplik, boya, fırça ve başlayın bebişin adından bir tablo yapmaya..

Benden bu kadar güzel fikirleri olanların paylaşımların bekliyorum..

1 yorum:

Yeşim dedi ki...

Sabun da götürebilirsin canım ;) diğer fikirlere de bayıldım ayrıca