13 Ocak 2014 Pazartesi

Bebekler İçin Tütü Etek Yapımı

Çok yakın bir arkadaşımın minik kızı için basit bir teknikle tütü yaptım. İnternette yapımıyla ilgili oldukça fazla görsel var, buda benim yorumum... Bebeğimiz henüz 3-4 aylık ve şimdi giyebilmesi için oldukça minik ebatlarda yaptık.

Malzemeler:
2-3 metre kadar tül
20 cm. kalın lastik
30 cm. kalın dantel kurdele
1 adet taş 


Yapımı :
Tülden 20 cm. uzunluğunda 3 cm. genişliğinde şeritler kestim. İki ucunu birleştirdiğim lastiği bir kitaba geçirdim. Daha sonra kestiğim şeritleri lastiğin çevresi dolana kadar 2 kat halinde bağladım. (Bununla ilgili görseli netten bulabilirsiniz)
Son olarak çevresine siyah dantel kurdeleyi diktim, bu işlemi özellikle bağladığım şeritleri sabitlemek için sıkı sıkıya yaptım. Üzerine uygun bir boncuk dikerek tütümü tamamladım..


Hepinize mutlu günler diliyorum..

1 yorum:

sevtap dedi ki...

Çok şirin olmuş canım,ellerine sağlık,üzerinde de görseydik prensesin.